• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

15 meeting vliegveld hoogeveen fotos van bedankje op pag20

LET OP!!

Op de 1e pagina staat een link naar de routebeschrijving.

wanneer je die aan klikt komt er in beeld dat je iets moet downloaden DOE DAT NIET!!

dit is namelijk een trojan horse, een virus dus.

@soepkiepe wrote:PER AUTO :

Vanuit Groningen-Assen of Zwolle-Meppel via de A-28 afslag 27 , "Fluitenberg - Hoogeveen noord - industrieterrein De Wieken" en na de afslag de borden richting vliegveld volgen.

Vanuit Emmen via de A-37 , afslag 1 , "Hoogeveen Oost - Noordseschut - industrieterrein De Wieken"

klaaarrrrrr...

zo..

ik zal hem ook ff in de 1e post zetten.

PeterNoFear en de Gang hadden er al zin in. :D

vandaag even gesproken.

morgen/vandaag minibike nakijken, gaat die ook mee. ;)

nee behoorlijk nat vandaag, hoop volgende week beter weer ;)

valentijn, we gaan geen overbodig lawaai maken met dat ding he haha

Pff, ben ik even blij dat het volgende week is, en niet vandaag... Wat een zeikweer zeg! Mocht het volgende week ook zo slecht worden kan ik eventueel wel een partytent achtige overkapping regelen van 2x3m, we zullen zien!

dat is altijd welkom, heb zelf helaas geen partytent, anders had ik die wel mee genomen.

wel neem ik stoelen en een tafeltje mee haha :jerry

@soepkiepe wrote:dat is altijd welkom, heb zelf helaas geen partytent, anders had ik die wel mee genomen.

wel neem ik stoelen en een tafeltje mee haha :jerry

Goed bezig! Dan kunnen we in ieder geval droog zitten haha... Maar goed, laten we er eerst maar even vanuit gaan dat het zonnig is! (zou wel zo fijn zijn) :wors

@soepkiepe wrote:valentijn, we gaan geen overbodig lawaai maken met dat ding he haha

als die aanstaat, is het geen overbodig lawaai hoor.... :jerry

als die meegaat, en aangaat, zal dat niet de hele tijd zijn.

denk vooral rond het einde van de meeting. ;)

de rest zal die voor/naast de auto staan. :thumb

Is er al iets bekend van het aantal (verwachte)bezoekers?

Je kan de ovb wel weghalen bij mij.

Hoop dat het weer meewerkt,ben erg benieuwd.

uhh... de lijst via het forum zegt 30.

maar wat er buiten het forum om komt is voor mij een verrassing eigenlijk ;)

aangezien ik het overzicht dus goed kwijt ben hou ik de lijst niet echt meer bij, ik zie wel wat er komt.

weet wel dat er nog een mooie andere calibra komt, die sprak mij aan via de tel na dat iemand een advertentie van de meeting op marktplaats had gezet met mijn telefoonnummer er bij haha.

een mooie north cape kleur dtm v6 :P

als het grasveld te klein is he, dan is dat geert opel zijn schuld met zijn mond op mond reclame en advertentie op marktplaats hahaha :jerry :jerry :jerry

ook dat is weer waar..

ik zet trouwens weer een busje bij mijn auto voor een vrijwillige bijdrage voor een bedankje naar het vliegveld.

Terug
Naar boven