• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

150 jaar Opel meetings?

@Maartuh wrote:Wat een prijzen, tis nu niet meer per auto maar 70 piek per persoon

http://www.alt-opel.eu/index.php?sn=home06" onclick="window.open(this.href);return false;

volgens die pdf's daar dan. Is dit dat officiele gebeuren vanuit opel dan of begrijp ik het verkeerd?

De algemene bestuursvoorzitter van Opel Duitsland heeft een voorwoord getypt dus ik denk het wel... ik wacht even af wat ze met evenementen op het terrein bedoelen om te zien wat je dan voor die 70 euro krijgt maar anders houd ik het bij wat er hier in Nederland gebeurt als de auto klaar is.

Dat is gewoon als je met je oldtimer op het terrein wilt staan en aan de evenementen zoals de rondritten en etentjes etc. mee wil doen. Als je er gewoon als bezoeker gaat kijken naar al het moois dan is het natuurlijk gratis hè. king:

Ben dit weekend ook in Rüsselsheim geweest het treffen was mooi maar de kampeer gelegenheid was bedroevend vond ik.

En voor de liefhebbers van de Opel naaimachines heb ik nog een hele nette Opel handnaaimachine uit 1906 voor 250,- euro.

Terug
Naar boven