• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

17" Velgen nu met foto's

bjornspiering

Post weleens wat
Hallo mensen,

17"velgen passen die onder een astra G?

zoja wat vinden jullie van deze velgen:

mooi toch :D

Voor de tijd met de winterbanden

DSC00762.JPG

Nu met de 17" Velgen

DSC00764.JPG

De schade wie ik zelf veroorzaakte :(

DSC00766.JPG

Zien er prima uit en als het orginele Opel velgen zijn hebben ze direct de juiste ET waarde zodat aanloop problemen niet gauw voor zullen komen.

Groeten Marcel.

zou voor de zekerheid even de ET en J waarde opvragen , dan weet je zeker of het past:vertag

misschien helpt dit een beetje met de keuze:

kimg6753gi4.jpg

kimg6754ne6.jpg

groet,

Marcel

ze passen wel :D heb ze maar op de gok gekocht voor 550 euro met pirelli banden, maar ik heb 1 velg laten om vallen en nu zit daar schade aan :( net als steenslag kan ik dit nog laten maken?

maak eens een foto van de schade, meestal lukt het wel maar dan moet wel de hele velg opnieuw gedaan worden om het echt mooi te krijgen.

origineel gepost door bjornspiering

Hallo mensen,

17"velgen passen die onder een astra G?

zoja wat vinden jullie van deze velgen:

mooi toch :D

Ja, altijd goed zou ik zeggen

Het zijn hele mooie wielen. en jammer van de schade. Ik hoop dat je het goed kan bijwerken.

Misschien bij lichte krasjes nog deels weg te polijsten.

Gr. Willem

wil niet al teveel aan de auto doen, en verlagen dat hoeft om mij niet. vindt het ook niet zo fijn rijden. wil nu nog devil of angel eyes halen met xenon 6000 k dan vindt ik hem wel oke :D

Zou in plaats van angeleyes mooi een verlangssetje halen, al is het maar 3cm rondom, een wereld van verschil. En het weggedrag word veel beter.

dikke velgen mn

dat zijn toch opel tigra twintop velgen

voor hoeveel heb je ze gekocht want ik wil ook zulke onder mijn astra g

en dat geeft mij dan een inducatie hoeveel ik kwijt ben

@ merijnk ik heb de velgen voor 550 euro gekocht. volgens mij zijn ze nieuw nog erg prijzig en ik heb er goede pirelli banden opliggen 2 wat minder maar voor de rest super om het maar zo te zeggen:D

Terug
Naar boven