• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

18-09-2011, Internationale Opel Meeting, Goes

ocz_flyer_2011.jpg

wij van o.p.n. zijn er zeker weten weer bij altijd weer gezellig bij onze zeeuwse vrienden. :thumb :thumb :thumb

wij van o.p.n. zijn er zeker weten weer bij altijd weer gezellig bij onze zeeuwse vrienden. :thumb :thumb :thumb

jaja nog een weekje en dan is het weer zover, er is plaats voor ongeveer 300 auto's en natuurlijk zijn onze beroemde hamburgers er ook weer sterker nog bij de ingang krijg je zelfs een bon voor 1 gratis hamburger dus des te meer reden om gezellig langs te komen.

jaja nog een weekje en dan is het weer zover, er is plaats voor ongeveer 300 auto's en natuurlijk zijn onze beroemde hamburgers er ook weer sterker nog bij de ingang krijg je zelfs een bon voor 1 gratis hamburger dus des te meer reden om gezellig langs te komen.

Er komen er toch nog wel meer???

Er zijn ook hele mooie bekers te winnen en natuurlijk de o zo lekkere hamburgers!!!

Er komen er toch nog wel meer???

Er zijn ook hele mooie bekers te winnen en natuurlijk de o zo lekkere hamburgers!!!

En waarom niet H_essel?

Leg dat eens even uit...

Vind dit een beetje karige reactie tegenover OCZ! Ook zij doen hun uiterste best om er een goed en leuk evenement van te maken!

Gr.

Pastra

En waarom niet H_essel?

Leg dat eens even uit...

Vind dit een beetje karige reactie tegenover OCZ! Ook zij doen hun uiterste best om er een goed en leuk evenement van te maken!

Gr.

Pastra

@Pastra wrote:En waarom niet H_essel?

Leg dat eens even uit...

Gr.

Pastra

De entree koste gewoon 10 euro! en dan moest je je nog inschrijven voor de S&S, kosten: 4 euro (+ 2euro extra voor iedere classe die je extra mee wil doen) Ik was 18 euro kwijt voor entree en een S&S.

Dit vindt ik wel hele serieuze bedragen voor op een meeting, dus verwacht ik ook een serieuze meeting!!

Tijdens de prijsuitreiking nog nooit zoiets bizars meegemaakt is op deze meeting!!!!

Mensen die van 5 bekers van het podium aflopen!!

Deze personen vonden het zelf niet eens meer leuk om naar het podium toe te lopen! maar er waren er zoveel mooie andere auto's!! en die liepen met niks weg! Ik vind het te bizar voor woorden!!

Dit is de eerste maar ook meteen de laatste keer dat ik op een meeting van Opel Club Zeeland ga staan! TE kansloos..

Terug
Naar boven