• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

18-09-2011, Internationale Opel Meeting, Goes

We doen het al 15 jaar op deze manier nooit gezeur geweest. Waarom er nu mensen met 5 bekers weg gingen is ook omdat we 72 bekers hadden en er helaas door de omstandigheden 69 auto's waren. Die dan ook nog niet allemaal voor de S&S waren ingeschreven. Over een beker limiet zullen we het zeker hebben in de evaluatie. Helaas kunnen we nooit iedereen gelukkig maken maar we doen wel ons best.

Gr Mark

Ik snap het gedoe over die bekers ook nooit zo goed, mensen klagen altijd over de bekers/prijs uitreiking maar ze doen wel mee??? Als je het niet eens bent doe je toch ook niet mee? Datzelfde geldt voor de entreeprijs, voor die 10 euro is er wel altijd veel geregeld (wat veel mensen wellicht niet zien?). Er staan veel "vrijwilligers" die de hele dag bezig zijn, voorbereidingen hebben getroffen, enz, enz. Reken maar eens uit wat er van die 690 euro entreegeld overblijft voor de club...

Als je je inschrijft voor 5 categoriën dan heb je ook kans dat je 5 keer een beker kan gaan halen, dat weet je vantevoren. Op geen enkele meeting is dit ook een probleem geweest in het verleden, snap ook niet goed waar dit nu vandaan komt. Als iemand zich 5 keer inschrijft maar vanwege de vele bekers maar 2 keer naar voren geroepen wordt krijg je weer een discussie dat het niet klopt. Of als iemand geen enkele beker heeft gewonnen maar wel best of show is dan krijg je ook vragen/klachten.

Ik blijf er dan ook bij dat de organisatie beslist hoe zij het willen, je weet het vantevoren en kun je altijd kijken of je dan wel of niet mee doet.

Ik vond het in ieder geval een zeer geslaagde meeting, het was gezellig, het eten was goed, het weer was onverwacht toch mooi en OCZ heeft er zichtbaar alles aan gedaan om de meeting te laten slagen. Namens mij wil ik iedereen dan ook erg bedanken van OCZ en volgend jaar zijn we er zeker weer bij!

Ik snap het gedoe over die bekers ook nooit zo goed, mensen klagen altijd over de bekers/prijs uitreiking maar ze doen wel mee??? Als je het niet eens bent doe je toch ook niet mee? Datzelfde geldt voor de entreeprijs, voor die 10 euro is er wel altijd veel geregeld (wat veel mensen wellicht niet zien?). Er staan veel "vrijwilligers" die de hele dag bezig zijn, voorbereidingen hebben getroffen, enz, enz. Reken maar eens uit wat er van die 690 euro entreegeld overblijft voor de club...

Als je je inschrijft voor 5 categoriën dan heb je ook kans dat je 5 keer een beker kan gaan halen, dat weet je vantevoren. Op geen enkele meeting is dit ook een probleem geweest in het verleden, snap ook niet goed waar dit nu vandaan komt. Als iemand zich 5 keer inschrijft maar vanwege de vele bekers maar 2 keer naar voren geroepen wordt krijg je weer een discussie dat het niet klopt. Of als iemand geen enkele beker heeft gewonnen maar wel best of show is dan krijg je ook vragen/klachten.

Ik blijf er dan ook bij dat de organisatie beslist hoe zij het willen, je weet het vantevoren en kun je altijd kijken of je dan wel of niet mee doet.

Ik vond het in ieder geval een zeer geslaagde meeting, het was gezellig, het eten was goed, het weer was onverwacht toch mooi en OCZ heeft er zichtbaar alles aan gedaan om de meeting te laten slagen. Namens mij wil ik iedereen dan ook erg bedanken van OCZ en volgend jaar zijn we er zeker weer bij!

wij vonden het een super meeting

de sfeeer zat goed en hebben goed gelachen

hoop dat we vlug de nieuwe datum hebben voor volgend jaar dat we zeker kunnen komen

kwa bekers heb ik niets op aan te merken het waren allemaal verdienstelijke winnaars

kzou enkel nog eens kijken voor inschrijvings geld per cat.

mvg belgium opel friends

wij vonden het een super meeting

de sfeeer zat goed en hebben goed gelachen

hoop dat we vlug de nieuwe datum hebben voor volgend jaar dat we zeker kunnen komen

kwa bekers heb ik niets op aan te merken het waren allemaal verdienstelijke winnaars

kzou enkel nog eens kijken voor inschrijvings geld per cat.

mvg belgium opel friends

Terug
Naar boven