• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

18 inch onder een Zafira-A

foto van het geheel ben ik wel benieuwd naar,

moet ook nodig andere velgen onder de A hebben hiero.

huidig R16 maar denk ook aan opc rims

dsc03618j.jpg

By belder74 at 2011-07-03

Van deze bedoelde je??

Deze zaten er onder:

dsc03584kl.jpg

By belder74 at 2011-06-12

Zelf vind ik het een verbetering.

foto van het geheel ben ik wel benieuwd naar,

moet ook nodig andere velgen onder de A hebben hiero.

huidig R16 maar denk ook aan opc rims

Ik overweeg ook andere velgen. Heb er nu 15 onder zitten, 16 wil ik, maar ik wil max 17 inch. Hoe is je comfort op dit moment met 17 inch??

Ik overweeg ook andere velgen. Heb er nu 15 onder zitten, 16 wil ik, maar ik wil max 17 inch. Hoe is je comfort op dit moment met 17 inch??

De 16 inch (nog te koop overigens) :D zijn orginele Irmschers velgen met een Et van 44 de OPC`s zijn orgineel GM met een Et van 47 wat standaard onder de zafira zit (volgens mij), ik en zelfs mijn vrouw :thumb vinden de zafira nu voelbaar strakker door de bocht sturen zelf heb ik ook het gevoel dat de wagen minder zenuwacht rijd.

Ik was wel bang voor minder rijcomford maar dat is totaal niet het geval(anders had ik wel een preek van mijn vrouw gehad en die hoor ik er zelfs niet over).

Al met al ben ik blij dat ik geen 18 inch heb gedaan was toch weer andere Et waarde geweest die ik op het oog had en weet niet hoe dat had uitgepakt met rijcomfort.

De 16 inch (nog te koop overigens) :D zijn orginele Irmschers velgen met een Et van 44 de OPC`s zijn orgineel GM met een Et van 47 wat standaard onder de zafira zit (volgens mij), ik en zelfs mijn vrouw :thumb vinden de zafira nu voelbaar strakker door de bocht sturen zelf heb ik ook het gevoel dat de wagen minder zenuwacht rijd.

Ik was wel bang voor minder rijcomford maar dat is totaal niet het geval(anders had ik wel een preek van mijn vrouw gehad en die hoor ik er zelfs niet over).

Al met al ben ik blij dat ik geen 18 inch heb gedaan was toch weer andere Et waarde geweest die ik op het oog had en weet niet hoe dat had uitgepakt met rijcomfort.

Oke, dan ga ik voor 17 inch.

Ik wilde in 1e instantie all-round om mn huidige velgen leggen, maar als ik de 17 aanschaf, neem ik wel zomerbanden. Op mn huidige velgen leg ik dan winter omheen.

Heb mn ogen laten vallen op deze:

Linkie

Oke, dan ga ik voor 17 inch.

Ik wilde in 1e instantie all-round om mn huidige velgen leggen, maar als ik de 17 aanschaf, neem ik wel zomerbanden. Op mn huidige velgen leg ik dan winter omheen.

Heb mn ogen laten vallen op deze:

Linkie

Zooo ja die vind ik ook mooi, let wel ff op de Et waarde maar hoeft volgens mij geen probleem te zijn.

Voor dat bedrag welk merk banden doen ze er dan onder?

Zooo ja die vind ik ook mooi, let wel ff op de Et waarde maar hoeft volgens mij geen probleem te zijn.

Voor dat bedrag welk merk banden doen ze er dan onder?

Losse velgen 445 euro, ik neem dan dunlops bij, kostten 440 euro, dus 885 euro als het goed is.

Moet geen hakkie takkie banden hebben van 200 euro

Losse velgen 445 euro, ik neem dan dunlops bij, kostten 440 euro, dus 885 euro als het goed is.

Moet geen hakkie takkie banden hebben van 200 euro

Ok, vind ik een hele nette prijs!!

Nee goedkope banden vind ik ook niks had er 2 om die Irmscher liggen (zaten er al onder) achter, maakten aardig wat lawaai bij 80 km per uur.

Ok, vind ik een hele nette prijs!!

Nee goedkope banden vind ik ook niks had er 2 om die Irmscher liggen (zaten er al onder) achter, maakten aardig wat lawaai bij 80 km per uur.

Montage kosten vind ik dan weer minder hun leveren die spullen toch en ze pakken genoeg op het hele pakket

kunnen ze toch wel gratis monteren??

Lelystad is dat ver bij je vandaan dan?

Terug
Naar boven