• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

18 inch onder een Zafira-A

Montage kosten vind ik dan weer minder hun leveren die spullen toch en ze pakken genoeg op het hele pakket

kunnen ze toch wel gratis monteren??

Lelystad is dat ver bij je vandaan dan?

Nou ja, in principe is het 15 euro duurder, dus vindt het wel ok. Ik kom uit Dordrecht, dus het is een stukkie rijden.

Ik ga ff kijken of ik banden goedkoper kan scoren, moet 3 setjes hebben namelijk :P

3 setjes?

www.autobandenmarkt.nl moet je alleen ff iemand ritselen die ze er onder gooit voor je.

En bij jou in de buurt heb je banden centrum dordrecht zijn geloof ik niet goedkoop maar volgens mij ook niet heel duur

Nou ja, in principe is het 15 euro duurder, dus vindt het wel ok. Ik kom uit Dordrecht, dus het is een stukkie rijden.

Ik ga ff kijken of ik banden goedkoper kan scoren, moet 3 setjes hebben namelijk :P

3 setjes?

www.autobandenmarkt.nl moet je alleen ff iemand ritselen die ze er onder gooit voor je.

En bij jou in de buurt heb je banden centrum dordrecht zijn geloof ik niet goedkoop maar volgens mij ook niet heel duur

Dat is op het oog te zien, hetzelfde als die ik liet zien, alleen kan merk niet zien.

Wel lichtjes beschadigd en een stuk verder rijden.

Qua autobanden kan ik wel goedkoper regelen dan autobandenmarkt :P

Overigens als ik vergelijk, dan kost het bij autobandenmarkt 116 euro voor de Sport Maxx TT en bij pitstop 115 euro, dus zelfde.

Dat is op het oog te zien, hetzelfde als die ik liet zien, alleen kan merk niet zien.

Wel lichtjes beschadigd en een stuk verder rijden.

Qua autobanden kan ik wel goedkoper regelen dan autobandenmarkt :P

Overigens als ik vergelijk, dan kost het bij autobandenmarkt 116 euro voor de Sport Maxx TT en bij pitstop 115 euro, dus zelfde.

Zeker een stuk verder rijden.....

Maar volgens mij zijn dat wel orginele je kan vragen om een foto van het merk

Nee ok dat scheelt dan weinig op die band.... Maar waar haal jj ze nog goedkoper dan??

Ze zijn inderdaad niet met alle banden goedkoper maar soms scheelt het aanzienlijk.

Zeker een stuk verder rijden.....

Maar volgens mij zijn dat wel orginele je kan vragen om een foto van het merk

Nee ok dat scheelt dan weinig op die band.... Maar waar haal jj ze nog goedkoper dan??

Ze zijn inderdaad niet met alle banden goedkoper maar soms scheelt het aanzienlijk.

Die banden pneus heb ik ook wel eens bekeken wist alleen niet van dat referen goed om te weten!!

Nee dan moet je niet naar friesland gaan rijden die velgen op laten knappen kost je ook zo 400 euro of je moet daar ook een goedkoop adresje voor hebben ;)

Maar wanneer moet het gaan gebeuren?

Zou wel graag een paar foto`s willen zien van de velgen onder je wagen........

Gewoon bij de autohandel, met leuke korting, zit ik er net iets onder.

Maargoed, ik ga niet naar Friesland. Want ik ken mezelf, ik ga me irriteren aan schades die erop zitten, moet ik ze weer laten maken etc. Kost ook weer geld en tijd. Dan maar gewoon in 1x nieuw.

Overigens is Banden pneus online ook zo'n autobandenwebshop. Hun adverteren met de goedkoopste, en als het even kan iets minder. Dus kan je autobandenmarkt als referentie geven, zitten ze dus altijd gelijk of goedkoper dan autobandenmarkt. + als je iemand refereert, krijg jij en hij/zij ook nog extra korting.

Die banden pneus heb ik ook wel eens bekeken wist alleen niet van dat referen goed om te weten!!

Nee dan moet je niet naar friesland gaan rijden die velgen op laten knappen kost je ook zo 400 euro of je moet daar ook een goedkoop adresje voor hebben ;)

Maar wanneer moet het gaan gebeuren?

Zou wel graag een paar foto`s willen zien van de velgen onder je wagen........

Gewoon bij de autohandel, met leuke korting, zit ik er net iets onder.

Maargoed, ik ga niet naar Friesland. Want ik ken mezelf, ik ga me irriteren aan schades die erop zitten, moet ik ze weer laten maken etc. Kost ook weer geld en tijd. Dan maar gewoon in 1x nieuw.

Overigens is Banden pneus online ook zo'n autobandenwebshop. Hun adverteren met de goedkoopste, en als het even kan iets minder. Dus kan je autobandenmarkt als referentie geven, zitten ze dus altijd gelijk of goedkoper dan autobandenmarkt. + als je iemand refereert, krijg jij en hij/zij ook nog extra korting.

Hahaha jij bent echt goed bezig :wors

Dat poetsen moet ik ook gaan doen mn rood wordt dof donderdag ff langs carclean.nl kijken wat het beste werkt

en er dan zaterdag weer langs hebben ze een poets meeting :thumbup :thumbup

Dat van die sleutel en afstand bediening heb ik ook last van maar krijg hem niet open om de batterij te vervangen

Open was niet zo moeilijk. met schroevendraaier erin prikken en voorzichtig, sleutelgedeelte eraf halen. Dan heb je enkel de zender, die haal je met 2 helften gewoon uitelkaar.

Zaterdag ben ik er niet bij met Carclean....moet hier nog wat afmaken :D

Hahaha jij bent echt goed bezig :wors

Dat poetsen moet ik ook gaan doen mn rood wordt dof donderdag ff langs carclean.nl kijken wat het beste werkt

en er dan zaterdag weer langs hebben ze een poets meeting :thumbup :thumbup

Dat van die sleutel en afstand bediening heb ik ook last van maar krijg hem niet open om de batterij te vervangen

Terug
Naar boven