• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

18 september 2011 : 3de editie ATC meets AFB

Ik ben hier zeker bij....en het wordt sowieso mooier weer dan vorig jaar, om de doodsimpele reden dat het gewoonweg niet slechter kán! :swear

Vanuit Nederland hebben we via onder andere ATC, OPN en Opel-forum al diverse toezeggingen gehad van mooie Opels die naar deze meeting komen. Ditzelfde geld voor AFB die al diverse toezeggingen uit België en ook Engeland binnen hebben gekregen.

Omdat deze auto’s hier minder bekend zijn, een aantal foto’s die van onze vrienden van AFB kregen:

Vanuit belgië en Engeland hebben we een aantal mooie toezeggingen gehad voor onze meeting.

Tot nu toe hebben al bevestigd dat ze zullen komen:

Joey met zijn Astra TT:

showyourdreamii0077.jpg

Mario met zijn Astra 5 deurs:

DSC05325.jpg

Frederik met zijn Astra G:

5202.jpg

img0371ro.jpg

En 1 die al 2 jaar niet meer buiten is geweest:

vhuceh.jpg

2622xoz.jpg

Deze komen waarschijnlijk, maar dit is nog niet 100% zeker:

Wesley met zijn Astra G:

94208650.jpg

29671751.jpg

Kenny met zijn Astra G:

DSC04913.jpg

Bij de groep Engelsen die toegezegd hebben te komen (en na de meeting nog een tijdje blijven feesten in Nederland ;-) ) zijn waarschijnlijk de volgende auto’s:

Een engelsman die zeker komt (en de hotelreservering al geregeld heeft)

DSCF4203.jpg

Mat met de Astra G wide body (Engelsman)

58290430105953057530528.jpg

47485430115863057530528.jpg

Corsa B (organisator Vag-Opel):

mg0171.jpg

Bart met de Astra G (organisator Vag-Opel)

DSC01823b.jpg

Ook Duitsland zal waarschijnlijk vertegenwoordigt zijn.

Vanuit Nederland hebben we via onder andere ATC, OPN en Opel-forum al diverse toezeggingen gehad van mooie Opels die naar deze meeting komen. Ditzelfde geld voor AFB die al diverse toezeggingen uit België en ook Engeland binnen hebben gekregen.

Omdat deze auto’s hier minder bekend zijn, een aantal foto’s die van onze vrienden van AFB kregen:

Vanuit belgië en Engeland hebben we een aantal mooie toezeggingen gehad voor onze meeting.

Tot nu toe hebben al bevestigd dat ze zullen komen:

Joey met zijn Astra TT:

showyourdreamii0077.jpg

Mario met zijn Astra 5 deurs:

DSC05325.jpg

Frederik met zijn Astra G:

5202.jpg

img0371ro.jpg

En 1 die al 2 jaar niet meer buiten is geweest:

vhuceh.jpg

2622xoz.jpg

Deze komen waarschijnlijk, maar dit is nog niet 100% zeker:

Wesley met zijn Astra G:

94208650.jpg

29671751.jpg

Kenny met zijn Astra G:

DSC04913.jpg

Bij de groep Engelsen die toegezegd hebben te komen (en na de meeting nog een tijdje blijven feesten in Nederland ;-) ) zijn waarschijnlijk de volgende auto’s:

Een engelsman die zeker komt (en de hotelreservering al geregeld heeft)

DSCF4203.jpg

Mat met de Astra G wide body (Engelsman)

58290430105953057530528.jpg

47485430115863057530528.jpg

Corsa B (organisator Vag-Opel):

mg0171.jpg

Bart met de Astra G (organisator Vag-Opel)

DSC01823b.jpg

Ook Duitsland zal waarschijnlijk vertegenwoordigt zijn.

ik kom zeer waarschijnlijk kijken, met 2 andere astra's.. king: gaan er nog meer mensen uit t oosten of noorden van NL? dan zou het misschien leuk zijn om ergens te verzamelen en met een groepje te rijden?? king:

ik kom zeer waarschijnlijk kijken, met 2 andere astra's.. king: gaan er nog meer mensen uit t oosten of noorden van NL? dan zou het misschien leuk zijn om ergens te verzamelen en met een groepje te rijden?? king:

Ik kom ook wel effe

Zag net dat het voor opel, vauxhall en holden is.

Een kameraad van mij heeft een holden monaro hsv V8 eens kijken of ik hem mee krijg ;)

Kan ik meteen een keer wedstrijdje tegen hem doen :jerry

Ik kom ook wel effe

Zag net dat het voor opel, vauxhall en holden is.

Een kameraad van mij heeft een holden monaro hsv V8 eens kijken of ik hem mee krijg ;)

Kan ik meteen een keer wedstrijdje tegen hem doen :jerry

Neem hem maar mee :jerry Doe je mij, en ongetwijfeld ook anderen, een ongelooflijk groot plezier mee met zo'n heerlijke v8 :wub

Nog een paar dagen :vertag

Gr.

Pastra

Neem hem maar mee :jerry Doe je mij, en ongetwijfeld ook anderen, een ongelooflijk groot plezier mee met zo'n heerlijke v8 :wub

Nog een paar dagen :vertag

Gr.

Pastra

@Fct_blondi wrote:ik kom zeer waarschijnlijk kijken, met 2 andere astra's.. king: gaan er nog meer mensen uit t oosten of noorden van NL? dan zou het misschien leuk zijn om ergens te verzamelen en met een groepje te rijden?? king:

er gaat een aantal van Opel Styling Club die kant op, vanuit voorthuizen. :P

dus misschien zien we elkaar wel onderweg.

toeter wel mocht ik je onderweg spotten.

Terug
Naar boven