• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

18'' velgen opel Stoeprand schade

Jelmer_AstraH

Post weinig
Heey allemaal

heb mijn auto gekocht met velgen die beschadigd zijn dus wil die graag gaan maken

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met velgen schade vrij te maken?

ik heb 18'' opel star velgen en wou graag weten wat de orginele kleur is van deze velgen heeft iemand heel misschien deze velgen als eens eerder gemaakt zo dat ik daar wat info van kan krijgen

en natuurlijk alle tips zijn welkom was wel van plan om banden er af te halen want ik zie wel eens op internet dat menen dat niet doen maar dan wil het niet zo mooi volgens mij.

alvast bedankt :D

groetjes Jelmer

Ik zou ze weg brengen naar een velgen reparatie boer, enkel weet ik er zo geen bij jou in de buurt.

Igg www.velgen-reparatie.nl in weesp is goed, daar heb ik vroeger eens een velg laten doen van me astra g

Ik zou ze weg brengen naar een velgen reparatie boer, enkel weet ik er zo geen bij jou in de buurt.

Igg www.velgen-reparatie.nl in weesp is goed, daar heb ik vroeger eens een velg laten doen van me astra g

@rdh wrote:Ik zou ze weg brengen naar een velgen reparatie boer, enkel weet ik er zo geen bij jou in de buurt.

Igg http://www.velgen-reparatie.nl" onclick="window.open(this.href);return false; in weesp is goed, daar heb ik vroeger eens een velg laten doen van me astra g

Oke, maare wat koste dat dan ?

@rdh wrote:Ik zou ze weg brengen naar een velgen reparatie boer, enkel weet ik er zo geen bij jou in de buurt.

Igg http://www.velgen-reparatie.nl" onclick="window.open(this.href);return false; in weesp is goed, daar heb ik vroeger eens een velg laten doen van me astra g

Oke, maare wat koste dat dan ?

Oke, maare zelf doen is dat te veel werk ? ik las ook dat ''Klanderman'' ook die zelfde velgen heeft laten maken. heeft die dat zelf gedaan of niet?

Oke, maare zelf doen is dat te veel werk ? ik las ook dat ''Klanderman'' ook die zelfde velgen heeft laten maken. heeft die dat zelf gedaan of niet?

Ik zou daar persoonlijk niet aan beginnen met die velgen die jij hebt, maar goed dat is natuurlijk een persoonlijke keus ;)

Ik zou daar persoonlijk niet aan beginnen met die velgen die jij hebt, maar goed dat is natuurlijk een persoonlijke keus ;)

Idd ik betaalde toen iets van 80 euro voor 1 velg maar dan is ie wel als nieuw en zie je geen kleur verschillen, wat je overguns mag verwachten natuurlijk.

Idd ik betaalde toen iets van 80 euro voor 1 velg maar dan is ie wel als nieuw en zie je geen kleur verschillen, wat je overguns mag verwachten natuurlijk.

@Jelmer_AstraH wrote:Heey allemaal

heb mijn auto gekocht met velgen die beschadigd zijn dus wil die graag gaan maken

ik heb 18'' opel star velgen en wou graag weten wat de orginele kleur is van deze velgen heeft iemand heel misschien deze velgen als eens eerder gemaakt zo dat ik daar wat info van kan krijgen

en natuurlijk alle tips zijn welkom was wel van plan om banden er af te halen want ik zie wel eens op internet dat menen dat niet doen maar dan wil het niet zo mooi volgens mij.

groetjes Jelmer

Let wel op met het laten opknappen van deze velgen, het is schijnbaar heel moeilijk om exact dezelfde kleur te krijgen aangezien het chrome lak is op een zwarte ondergrond. Ik ben toen bij 5 schade bedrijven geweest en vier daarvan zeiden al dat ze niet konden garanderen dat het dezelfde kleur werd. De laatste (mosmann in helmond) gaf aan dat ze het wel konden en daar was het ook goed gelukt.

@Jelmer_AstraH wrote:Heey allemaal

groetjes Jelmer

Let wel op met het laten opknappen van deze velgen, het is schijnbaar heel moeilijk om exact dezelfde kleur te krijgen aangezien het chrome lak is op een zwarte ondergrond. Ik ben toen bij 5 schade bedrijven geweest en vier daarvan zeiden al dat ze niet konden garanderen dat het dezelfde kleur werd. De laatste (mosmann in helmond) gaf aan dat ze het wel konden en daar was het ook goed gelukt.

@Spacejam wrote:@Jelmer_AstraH wrote:Heey allemaal

groetjes Jelmer

OKe wist niet dat het zo moeilijk was die kleur, maare wat was jij kwijt dan als ik vragen mag ?

Terug
Naar boven