• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

19 inch onder c wagon ?

origineel gepost door B-ascona fr

dan vind ik deze toch mooier onder de c daarom heb ik ze er ook onder:P ook 18 inc

normal_DEMEERN_08112009_12.JPG

Yep die vind ik ook de mooiste. Vledder heeft idd de GT star van Irmscher ook erg mooi.

De evo's kun je ook nog in 20 inch krijgen met een 35 band er om heen, als je dan niet de verlaging doorvoerd staat het watbeter. Ik vind een Vec die hoog op zijn poten staat minder mooi, maar da's mijn smaak. Vledder z'n vec is ook verlaagd volgens mij. Zelfs met 20 inch gaat et nog prima met de eibach pro kit.

Safe driving Jurgen

P7120009.jpg

origineel gepost door jraaf

dan vind ik deze toch mooier onder de c daarom heb ik ze er ook onder:P ook 18 inc

Yep die vind ik ook de mooiste. Vledder heeft idd de GT star van Irmscher ook erg mooi.

De evo's kun je ook nog in 20 inch krijgen met een 35 band er om heen, als je dan niet de verlaging doorvoerd staat het watbeter. Ik vind een Vec die hoog op zijn poten staat minder mooi, maar da's mijn smaak. Vledder z'n vec is ook verlaagd volgens mij. Zelfs met 20 inch gaat et nog prima met de eibach pro kit.

Safe driving Jurgen

P7120009.jpg

Volgens mij zijn die 20 inchers voor een Antara en die hebben een andere steek.

(tenminste daar zijn ze zowiezo voor te krijgen :angel)

maar ik ben ze in 5x110 nog niet tegen gekomen op de Irmscher website.

origineel gepost door sw_reijnders

origineel gepost door jraaf

Safe driving Jurgen

P7120009.jpg

Volgens mij zijn die 20 inchers voor een Antara en die hebben een andere steek.

(tenminste daar zijn ze zowiezo voor te krijgen :angel)

maar ik ben ze in 5x110 nog niet tegen gekomen op de Irmscher website.

Zie hier een quote van de website van Irmscher.

EVO-STAR DESIGN, ZILVER [afbeelding]

i 99 10 146 *

(i 61 10 018) 7½ x 18 ET 35, 5-gaats 3)

i 99 10 133 *

(i 61 10 012) 8½ x 20 ET 35, 5-gaats 2) 3)

Ik heb ze al eens gezien op ebay onder een C, staat erg gaaf. De i35 heeft er ook 20 inch onder met verlaging.

Onder het kopje Vectra C tot 2005.

Safe driving Jurgen

Heb ze met eigen ogen onder een signum gezien!

Maar over die afwijking, ik kan het mis hebben maar heb laatst ergens gelezen als je een tacho programmeert dta je rekening moet houden met de velg- en bandenmaat die eropzitten. Als je dat doet bij het programmeren moet je geen verschil hebben. In theorie misschien wel maar denk dat het in het praktijk altijd wel anders is. Maar zal proberen de link weer te vinden!

Hallo,

Ik had deze 18 Inch onder mijn Vectra zitten, deze moet je in het echt zien, het zijn OPC-Line velgen.

021Oprit.jpg

Groetjes, Joche

Terug
Naar boven