• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

195/45/14 Banden

Hallo ik ben op zoek naar versleten 195/45/14 of 195/40/14 banden. Aangezien toch aardig wat corsa rijders (waaronder ikzelf) met deze maat rijden hoop ik hier wat kans te maken.

Hoor graag of jullie wat hebben liggen. :wors

Ik zoek echt versleten banden ik gebruik deze voor de cross. En heb er afgelopen weekend 1 stuk gereden. En onder mijn corsa zitten net nieuwe dus dat vind ik beetje zonde om die der onder te zetten.

origineel gepost door erwin91

heb wel 195/50/15, krijg je de velgen erbij :jerry

Erwin dankje wel voor je aanbod maar 15 inch is net te groot. Dan heb ik te weinig ruimte over in me wielkasten.

ik heb miss nog wel 2 banden voor je.

binnenkanten zijn afgesleten, buitenkant is nog zo goed als nieuw:jerry

zal even kijken of ze er nog zijn

origineel gepost door sjoerdie

ik heb miss nog wel 2 banden voor je.

binnenkanten zijn afgesleten, buitenkant is nog zo goed als nieuw:jerry

zal even kijken of ze er nog zijn

Oke dat zou super zijn. Hoor het graag van je.:wors

origineel gepost door bladeofdarkness

ja of nog een setje nieuwe :) ik kan namelijk nerges meer een nieuw setje dunlop sp9000 krijge :(

Oow ik heb een paar maanden terug nog een setje besteld. Duurde wel een week voordat ze ze hadden maar was verder geen probleem.

origineel gepost door bladeofdarkness

ja of nog een setje nieuwe :) ik kan namelijk nerges meer een nieuw setje dunlop sp9000 krijge :(

Ik weet het, ik ben goed :P

Terug
Naar boven