• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

1959-er shell opel record , 1 op 160?

2000

Woont hier bijna
Ik zit net een documentaire te kijken en daar kwam een (omgebouwde) opel record uit 1959 voorbij. Die was door een shell ingenieur ontwikkeld en liep 1 op 160 :o

Had er nog nooit van gehoord, was een halve nederlander, leuk om te lezen :thumbup

LINKJE

[rquote=1865547&tid=142448&author=DeMeistah]ja en hoe.. onderweg motor uitzetten en rollen maar, misschien ook maar eens proberen rij nu 1 op 8 :jerry[/rquote]

Niet je sleutel er uit halen he, gaat hij op stuurslot.

Rijd niet zo makkelijk. :jerry

[rquote=1865547&tid=142448&author=DeMeistah]ja en hoe.. onderweg motor uitzetten en rollen maar, misschien ook maar eens proberen rij nu 1 op 8 :jerry[/rquote]

Rijd niet zo makkelijk. :jerry

die stond een paar jaar geleden op ebay.com te koop

toen was ik al verbaast over het verbruik. we zijn nu 50 jaar verder maar het verbruik van auto's ligt nog steeds heel hoog.

die stond een paar jaar geleden op ebay.com te koop

toen was ik al verbaast over het verbruik. we zijn nu 50 jaar verder maar het verbruik van auto's ligt nog steeds heel hoog.

[rquote=1867845&tid=142448&author=arjontje][rquote=1865547&tid=142448&author=DeMeistah]ja en hoe.. onderweg motor uitzetten en rollen maar, misschien ook maar eens proberen rij nu 1 op 8 :jerry[/rquote]

Rijd niet zo makkelijk. :jerry[/rquote]

Heb ik mee gemaakt. Ik zette toen de auto ver voor mijn huis uit i.v.m. de herrie. Alleen had ik 'm toen uit gezet sleutel er uit, en toen de bocht nemen.....dat ging dus niet, schrok me wezeloos :P

[rquote=1867845&tid=142448&author=arjontje][rquote=1865547&tid=142448&author=DeMeistah]ja en hoe.. onderweg motor uitzetten en rollen maar, misschien ook maar eens proberen rij nu 1 op 8 :jerry[/rquote]

Rijd niet zo makkelijk. :jerry[/rquote]

Heb ik mee gemaakt. Ik zette toen de auto ver voor mijn huis uit i.v.m. de herrie. Alleen had ik 'm toen uit gezet sleutel er uit, en toen de bocht nemen.....dat ging dus niet, schrok me wezeloos :P

toch knap dat ze het met zo'n wagen van die tijd voor elkaar kregen.

aangezien er nu een VW :hmmz prototype is dat 1 op 111 loopt met een 0,8 liter blokje.

toch knap dat ze het met zo'n wagen van die tijd voor elkaar kregen.

aangezien er nu een VW :hmmz prototype is dat 1 op 111 loopt met een 0,8 liter blokje.

Terug
Naar boven