bedankt iedereen!!
De kadett is gekeurd! (als oldtimer voorlopig)
Wel nog een helse voormiddag geworden...
om 10h klaar om te vertrekken, batterij plat :shock:
even laten opladen en dan uiteindelijk vertrokken.
Maar de kadett deed wat vreemd... schokken tijdens het rijden, ruitenwissers werkten maar half idem met de lichten ed..
batterij was nog niet genoeg geladen precies maar toch verder gereden in de hoop dat hij wat zou bijladen met het rijden.
Dan even langs een garage gereden om de lichten te laten regelen, motor afgelegd, lichten aan maar die schenen nogal zwak.
Toch maar geregeld en toen wou die weer niet meer starten...
Dan maar in gang geduwd en nog 10km gereden maar het werd er niet beter op dus dan maar terug naar mn eigen garage gereden, op 2km ervan voor het rood licht terug stil gevallen (bergop...)
dan geprobeerd in gang te duwen maar dat wou niet echt lukken.
15min langs de weg gestaan om iemand te doen stoppen, had startkabels bij (in case of) veel mensen die aan het gapen waren maar niemand die wou stoppen!
uiteindelijk maakte iemand dan rechtsomkeer en die heeft ons dan geholpen..
dan terug naar mijn garage, andere batterij gestoken en toen was alles terug in orde!
naar de keuring gereden, oude keuringsbewijs moeten heraanvragen (11eur voor een a4'tje!!)
dan de brug op, bleek dat de bout van mn versnellingsbak los hing!
vlug aangespannen en toen verder met de keuring.
gelukkig was voor de rest alles in orde..
wel veel bekijks op de keuring, keurmeester zei ze mochten elke dag zo'n oldtimer brengen om te keuren, dan kwam ik elke dag met een smile op mn gezicht naar mn werk.
Hij was er dus zeer over te spreken 8)
dan nog even gaan uitrusten en bijtanken op een terasje
deze namiddag nog naar de bandencentrale geweest om de kadett te laten uitlijnen, ook alles vlot verlopen met veel complimenten van de werknemers daar, zelf ook oldtimerliefhebbers daar, iemand met ford fiesta Mk1, en nog een andere met een manta B dus dat zat wel goed.
Verzekering is ook al in orde, en normaal heb ik morgen middag mijn veel te grote nummerplaten!
bewogen dagje dus.. :|