• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

2.0 16v 2.0xev sneller maken ?

[rquote=1883493&tid=141388&author=wim-v6]onderin doet deze XEV vrij weinig, maar als ie echt te weinig doet onderin zou je eens naar je distri timing moeten kijken, en je nokkenassensor een uitwisselen met een van een gelijke motor.

de XEV (Vectra) van mijn Zwager is wat dat betreft ERG vlot!! en dat is sinds de nokkenassensor is vervangen eigenlijk alleen maar beter geworden.

willem[/rquote]

Geeft ie dan ook een foutcode of kan je dat alleen maar zien als je hem uitleest??

[rquote=1883493&tid=141388&author=wim-v6]onderin doet deze XEV vrij weinig, maar als ie echt te weinig doet onderin zou je eens naar je distri timing moeten kijken, en je nokkenassensor een uitwisselen met een van een gelijke motor.

de XEV (Vectra) van mijn Zwager is wat dat betreft ERG vlot!! en dat is sinds de nokkenassensor is vervangen eigenlijk alleen maar beter geworden.

willem[/rquote]

Geeft ie dan ook een foutcode of kan je dat alleen maar zien als je hem uitleest??

en chantal, koop gewoon en vw naar wens :P een diesel oid en ff bij van vugt langs :P

te traag owkee, maar al dat werk voor tunen..... jullie hebben genoeg auto`s staan die na mijn mening WEL, de moeite waard zijn.

niks te nadelen van je astra maar het is een leuke dagenlijkse slet!

en sander heeft al genoeg te doen :P

om het mooie en snelle spul wat daar allemaal staat te sparen!

en chantal, koop gewoon en vw naar wens :P een diesel oid en ff bij van vugt langs :P

te traag owkee, maar al dat werk voor tunen..... jullie hebben genoeg auto`s staan die na mijn mening WEL, de moeite waard zijn.

niks te nadelen van je astra maar het is een leuke dagenlijkse slet!

en sander heeft al genoeg te doen :P

om het mooie en snelle spul wat daar allemaal staat te sparen!

Terug
Naar boven