• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

2.0 B Ascona, een blijvertje.

diee deuk is zo mooi recht van links naar rechts. die heb je er zo uit joh! en met 1000 euro kan je een hoop doen hoor! nie zo snel opgeven!! ;)

@remo 07 wrote:En waarom kan je m niet meer APK goed krijgen??

Nouja, het zal wel kunnen.... maar met apk klaar maken moeten er meteen nog meer dingen gebeuren..

lijstje wat ik zo ff kan noemen voor de APK:

-Krikpunten links + rechts voor

-Wielrand links achter.

-Kokerbalk rechtsvoor.

-2 nieuwe achterbanden (zijn droog/ scheurtjes en lopen langzaam leeg)

-Einddemper is kapot (door aanrijding dus)

verder nog:

-Kofferklep sluit op dit moment dus niet meer (APK afkeur?)

-LPG installatie is eruit (staat nog wel op kenteken)

-en de motor blijft niet meer lopen.... ( Parkeerstand en neutraal niks aan de hand, bij alle andere standen valt ie direct uit)

-nieuwe accuklem nodig (stelt niks voor natuurlijk, maar moet wel gedaan worden :P )

-Motor zweet behoorlijk

meer kan ik zo ff snel niet bedenken...

Maar kortom; ik zie er geen gat meer in. :(

Maar als iemand hier met een briljant en uitvoerbaar idee komt, dan sta ik daar natuurlijk volledig voor open!

Het is namelijk wel zo dat ik het eeuwig zonde zou vinden als deze auto uit mijn bezit/ van de weg zou raken :(

Auto staat nu nog bij schade herstel bedrijf, maandag ga ik m halen met een collega van mij, dan gaat ie in de bak achterop de vrachtwagen :)

Ojee, het is voor mekaar hoor....

Afgelopen zaterdag had ik ineens weer zin om te sleutelen....

Zonnetje op m`n bolletje, colaatje erbij, tussendoor ff een maat helpen koelkastje tillen.. lekker rustig aan alles :agent

Tot het moment daar was dat er een andere dynamo op zat, alle kabeltjes weer aangesloten waren en de benzine afsluiter weer gewoon open stond.

startkabeltje erop; zal ie het doen? zal ie het niet doen? :???:

*rikketik... BROEM! *

Alsof er nooit iets aan de hand is geweest! king:

Sindsdien zoek ik eigenlijk elke dag wel een excuus om er `s middags ff een stukje mee te rijden, want rijden, dat doet ze heerlijk!

Zo goed zelfs, dat het me nu even niet meer kan schelen hoe (beroerd) de auto eruitziet haha.

Ben weer helemaal verliefd :wub :wub

Ik kwam vandaag zelfs zover dat ik er heel even aan dacht om m`n Kadett weer te verkopen zodat ik de Ascona kan laten lassen etc. :angel

genoeg geouwehoerd, hier een paar fotootjes van het lelijke eendje :)

20120328_184950.jpg

20120328_185006.jpg

20120328_185019.jpg

20120328_185045.jpg

Even voor de duidelijkheid dus; de Ascona blijft :wub king: ..hoe dan ook :agent

@remo 07 wrote:4uur???Zit jij in de directie???haha grapje man... :jerry

Gelukkig niet, de directie werkt van 06:00 tot 17:00 haha :P

ik officieel van 07:00 tot 16:00 maar altijd ff eerder de deur uit om machientje te smeren en tanken :)

Ben lekker een beetje aan het neuzen voor onderdelen etc.

en nu vraag ik mij af; is er ook een 4- of 5-bak automaat die zo in mijn auto past?

3 versnellingen vind ik toch niet zo heel erg prettig rijden op de snelweg ;)

@remo 07 wrote:4uur???Zit jij in de directie???haha grapje man... :jerry

Gelukkig niet, de directie werkt van 06:00 tot 17:00 haha :P

ik officieel van 07:00 tot 16:00 maar altijd ff eerder de deur uit om machientje te smeren en tanken :)

:jerry :wors

Mensen kijken ons wel na.

Eerst bij t zien van de neus: wauw, mooi ding!

En dan zien ze de rest..................

Terug
Naar boven