• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

2.0n -> 2.0e

Tomvt

Post vaak
kan ik hiervoor de originele brandstofleiding gebruiken en alleen een retour aanleggen of kan de originele leiding de druk niet aan??

gr Tom

Ik opteer voor metalen leidingen en volgens de ligging van een origineel injectiemodel.

De flexibele leidingen durven na leeftijd lekken.

De ligging van één van m'n eerste carbu-manta's benz. leiding liep origineel over

de uitlaat (achteraan) en vond ik toen ook al niet zo denderend.

Wel waren de gaten al voorzien in de rechtse voorste kriksteun wat ik wel handig vond

toen ik de wagen ombouwde naar injectie.

Verder zou ik de stukjes flexibel niet van die met stof ommantelde nemen maar de

betere met rubbere buitenkant.

grtjs

ok alles vervangen dus, leidingen blijven aan de bestuurderskant lopen voor de toekomstplannen, zo lopen ze bij de 24v overigens ook.

thnx tom

Ik heb bij 1 van mijn vorige Manta's gewoon kunstof (8mm)

leidingen gebruikt. Nooit problemen mee gehad.

origineel gepost door H-400

Ik opteer voor metalen leidingen en volgens de ligging van een origineel injectiemodel.

De flexibele leidingen durven na leeftijd lekken.

De ligging van één van m'n eerste carbu-manta's benz. leiding liep origineel over

de uitlaat (achteraan) en vond ik toen ook al niet zo denderend.

Wel waren de gaten al voorzien in de rechtse voorste kriksteun wat ik wel handig vond

toen ik de wagen ombouwde naar injectie.

Verder zou ik de stukjes flexibel niet van die met stof ommantelde nemen maar de

betere met rubbere buitenkant.

grtjs

Aha, dus daar zijn die 2 gaten voor :-) Weer wat geleerd!

of teflon met gevlochten rvs buiten mantel:P 25 euro voor 10 meter inkoopsprijsje:P hangt hier lekker te glimmen in de schuur:P:thumbdown

Terug
Naar boven