• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

2/3 September ADAC Rallye Blankenheim

@Ascona20E wrote:@Peter_89 wrote:Welke Mini?

Je weet toch wel welke mini jonguh

je blijft ook een tukker he :jerry

Haha stinkl*l,

daar gaat toch geen andere navi naast. daarom vroegk ook welke mini..

IMG_2064.JPG

IMG_2458.JPG

IMG_2531.JPG

IMG_2537.JPG

IMG_2118.JPG

:kewlpics -> https://picasaweb.google.com/102249550746492010166/Blankenheimrally03092011#

Even wat feitjes op een rij:

Overall Winnaar, Berlandy / Kreuzberg

IMG_2083.JPG

Klasse CTC24 winnaar, Bas Dikken / Rico Nekkers

IMG_2531.JPG

Klasse CTC24 2e plaats, Rene van den Noort / Karlo Onstenk

IMG_2458.JPG

Uitvaller KP1 door een kapotte rotor H. V/d Linde / M. Neleman

blankenheim2011.jpg

Verder zag ik Gromoller uitvallen (geëxplodeerd oliefilter naar verluid, zou meevallen qua schade) en Averdijk (geen idee, maar werd de service ingesleept) en vlgs mij Will Bruins.

Even wat feitjes op een rij:

Overall Winnaar, Berlandy / Kreuzberg

IMG_2083.JPG

Klasse CTC24 winnaar, Bas Dikken / Rico Nekkers

IMG_2531.JPG

Klasse CTC24 2e plaats, Rene van den Noort / Karlo Onstenk

IMG_2458.JPG

Uitvaller KP1 door een kapotte rotor H. V/d Linde / M. Neleman

blankenheim2011.jpg

Verder zag ik Gromoller uitvallen (geëxplodeerd oliefilter naar verluid, zou meevallen qua schade) en Averdijk (geen idee, maar werd de service ingesleept) en vlgs mij Will Bruins.

Jammer, ze hadden het er smorgens al over dat de koppeling niet echt wou.

@m400 wrote:@ Henk,

Toch niet de rotor van het asje af gelopen?

Nee, het nokje binnenin de rotor waarmee hij in het spleetje valt op de as, die was weg.

Geen idee hoe dat kan, misschien de rotor van geen goede kwalliteit, Johan heeft er later zo een schroefje in gedraaid en daar liep hij later weer op, we lagen er toen al uit, maar we konden weer op eigen kracht terug naar de service.

Jammer, ze hadden het er smorgens al over dat de koppeling niet echt wou.

@m400 wrote:@ Henk,

Toch niet de rotor van het asje af gelopen?

Nee, het nokje binnenin de rotor waarmee hij in het spleetje valt op de as, die was weg.

Geen idee hoe dat kan, misschien de rotor van geen goede kwalliteit, Johan heeft er later zo een schroefje in gedraaid en daar liep hij later weer op, we lagen er toen al uit, maar we konden weer op eigen kracht terug naar de service.

Bij m'n ascona is de rotor diverse keren kapot gegaan zonder echt een duidelijke reden waarom. Heb er toen een maar een klein gaatje in geboord en ook door het asje waar ik dan een splitpen doorheen zet. Nooit geen last meer gehad

Ok, ik zat ook aan zoiets te denken om het echt te voorkomen dat het ooit weer gebeurd.

Raar probleem trouwens, op de eerder 1.8S ontsteking op de voorzijde heb ik dit nog nooit gehad en nu hij achterop zit gelijk al in de 1e rit.

Bedankt voor 't meedenken.

Bij m'n ascona is de rotor diverse keren kapot gegaan zonder echt een duidelijke reden waarom. Heb er toen een maar een klein gaatje in geboord en ook door het asje waar ik dan een splitpen doorheen zet. Nooit geen last meer gehad

Terug
Naar boven