• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

2.5TD motor trilt bij stationair

Ik bedoel niet boggies :o maar de kabels die naar het blok gaan. Kom even niet op de goede naam. :sleeping

Ik bedoel niet boggies :o maar de kabels die naar het blok gaan. Kom even niet op de goede naam. :sleeping

Kabels zitten allemaal goed. Blok loopt ook zonder enige hapering. alleen stationair, onbelast is een ramp. Hele blok trilt irritant. Raak ik het gas aan is het weg.

Kabels zitten allemaal goed. Blok loopt ook zonder enige hapering. alleen stationair, onbelast is een ramp. Hele blok trilt irritant. Raak ik het gas aan is het weg.

Is dat dan zo'n gek idee, van die dempers?

Of wellicht een motorsteun gaar ofzo!?

Staat de multieriem wel strak als de motor stationair draait?

Ik heb ook wel eens gehoord, dat als dit niet het geval is de auto

ook gaat trillen!

Probleem zit hem dan in de spanner van de multieriem!:hmmz

Is dat dan zo'n gek idee, van die dempers?

Of wellicht een motorsteun gaar ofzo!?

Staat de multieriem wel strak als de motor stationair draait?

Ik heb ook wel eens gehoord, dat als dit niet het geval is de auto

ook gaat trillen!

Probleem zit hem dan in de spanner van de multieriem!:hmmz

Nog geen uitkomst. Volgende week maar naar de dealer. Kijken wat die zegt.

Trilling is wel minder geworden nu ik er 2500km mee heb gereden.

Nog geen uitkomst. Volgende week maar naar de dealer. Kijken wat die zegt.

Trilling is wel minder geworden nu ik er 2500km mee heb gereden.

inmiddels bij de dealer geweest?? is het niet gewoon je luchtfilter die niet meer lekker kan ademen?

die van mij heeft het ook af en toe voor het stoplicht, maar ook wat bij bepaalde toeren al rijdend..

hoor graag je bevindingen!

inmiddels bij de dealer geweest?? is het niet gewoon je luchtfilter die niet meer lekker kan ademen?

die van mij heeft het ook af en toe voor het stoplicht, maar ook wat bij bepaalde toeren al rijdend..

hoor graag je bevindingen!

Heb gehoord dat het ook aan de (afstelling van de) brandstofpomp kan liggen. Vond het op het bmwfan forum ( heb ook een 528i touring). Of de pakking van de pomp. Hoor graag wat de opeldealer aangaf alvorens ik de pomp ga opzoeken!

Terug
Naar boven