• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

2 April GrunnMeet & Greet part 2: NIEUWE LOCATIE!

NIEUWE LOCATIE!

@Vdw wrote:Zo tot het laatst contact gehad met de gemeente, maar deze locatie gaat niet werken. Daarom hebben we een nieuwe locatie gevonden. Een gelegenheidslocatie. Op zo'n korte termijn hebben we niet een goede vervangende locatie kunnen vinden.

De nieuwe locatie is bij de "meubelboulevard" geworden. Voor de Tom Tommers:

Borgstee 6

9403 TV Assen, Nederland

Foto locatie:

meetinglocatie_assen_tuinland.jpg

Google Maps route ding:

Dit betekend dus jammergenoeg dat de mooie locatie die overdekt en beschut is er niet meer is. Dit is deels de schuld door overlast. Het vele gas geven en de harde muziek zijn daar grootendeels schuld aan. Ook een niet meewerkende gemeente en zeurende buurtbewoners zijn daar ook schuld aan.

Jammer maar helaas. Vandaag even op de locatie geweest. Je staat er redelijk uit de wind. Er is een mogelijkheid om onder een overkapping te staan en de MAC is redelijk dichtbij. Dus toch wel een redelijk leuke locatie.

Ik wil ook iedereen waarschuwen voor de aarijroute vanaf afslag Assen Noord. DIE WEG IS 50 KM/U . Dus ga daar niet hard rijden, er wordt regelmatig gecontroleerd. De kans dat dat nu gebeurt is dus ook dik aanwezig! Er wordt gezegt dat 70 gedoogd wordt, maar dat vergeten ze op het moment dat je staande wordt gehouden!

Ik hoop nog steeds op een goede opkomst! Het parkeerterrein is er groot genoeg voor!

En mijn excuses voor de late reactie, maar dat komt door de reactie van de Ambtenaren van de gemeente Assen. Die "werken" 3 dagen in de week. Dus je mag blij zijn als je 1 keer in de week een reactie krijgt.... Zeer teleurstellend

jammer maar helaas.

NIEUWE LOCATIE!

@Vdw wrote:Zo tot het laatst contact gehad met de gemeente, maar deze locatie gaat niet werken. Daarom hebben we een nieuwe locatie gevonden. Een gelegenheidslocatie. Op zo'n korte termijn hebben we niet een goede vervangende locatie kunnen vinden.

De nieuwe locatie is bij de "meubelboulevard" geworden. Voor de Tom Tommers:

Borgstee 6

9403 TV Assen, Nederland

Foto locatie:

meetinglocatie_assen_tuinland.jpg

Google Maps route ding:

Dit betekend dus jammergenoeg dat de mooie locatie die overdekt en beschut is er niet meer is. Dit is deels de schuld door overlast. Het vele gas geven en de harde muziek zijn daar grootendeels schuld aan. Ook een niet meewerkende gemeente en zeurende buurtbewoners zijn daar ook schuld aan.

Jammer maar helaas. Vandaag even op de locatie geweest. Je staat er redelijk uit de wind. Er is een mogelijkheid om onder een overkapping te staan en de MAC is redelijk dichtbij. Dus toch wel een redelijk leuke locatie.

Ik wil ook iedereen waarschuwen voor de aarijroute vanaf afslag Assen Noord. DIE WEG IS 50 KM/U . Dus ga daar niet hard rijden, er wordt regelmatig gecontroleerd. De kans dat dat nu gebeurt is dus ook dik aanwezig! Er wordt gezegt dat 70 gedoogd wordt, maar dat vergeten ze op het moment dat je staande wordt gehouden!

Ik hoop nog steeds op een goede opkomst! Het parkeerterrein is er groot genoeg voor!

En mijn excuses voor de late reactie, maar dat komt door de reactie van de Ambtenaren van de gemeente Assen. Die "werken" 3 dagen in de week. Dus je mag blij zijn als je 1 keer in de week een reactie krijgt.... Zeer teleurstellend

jammer maar helaas.

ik was zelf al niet van plan hier heen te gaan , maar is het dan niet beter om het gewoon op de oude plek in groningen te doen ?

ik was zelf al niet van plan hier heen te gaan , maar is het dan niet beter om het gewoon op de oude plek in groningen te doen ?

Terug
Naar boven