• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

2 jaar APK voor euro 14.95

astraminator

Post weleens wat
Vandaag is ie weer goedgekeurd. Aktie van de Gamma euro 14.95 voor APK bij kwik fit. Nu moet ik weer voor 23 december 2011. Dus mooi 2 jaar APK.

Enige opmerking was dat 2 banden beneden de 2,5 mm zijn en over enige tijd moeten worden vervangen. Dus mocht er iemand gebruikte of nieuwe banden hebben liggen in de maat 235 55 15 dan houd ik mij aanbevolen.

hm..

had m laast voor minder door de apk :P

maar vooruit, hij rolde er wel mooi door :D

en dat met getinte lampen, tja die keurmeesters van tegenwoordig... :cool:

Ben ook geen fan van kwik fit. Maar waar kun je voor 14,95 de auto laten keuren voor 2 jaar.

En gelijk goedgekeurd en geen gezeik over onnozele dingen. Zelfs een lampje van de kentekenverlichting hebben ze gratis vervangen.

Ga maar eens met een oudere kadett naar de apk :D Halen ze het hele team en hun vrienden en daarvan nog hun ouders erbij om de hele bodem te beprikken! ;)

Lekker dat ie nu voor 2 jaar gekeurt is! Geeft toch een vrij gevoel dat je er 2 jaar niet meer aan hoeft te denken.

Mooie regel!

hoe ben je daar achter gekomen? ik heb gisteren niks bij de gamma zien liggen...

origineel gepost door ckad

Vandaag is ie weer goedgekeurd. Aktie van de Gamma euro 14.95 voor APK bij kwik fit. Nu moet ik weer voor 23 december 2011. Dus mooi 2 jaar APK.

Enige opmerking was dat 2 banden beneden de 2,5 mm zijn en over enige tijd moeten worden vervangen. Dus mocht er iemand gebruikte of nieuwe banden hebben liggen in de maat 235 55 15 dan houd ik mij aanbevolen.

Terug
Naar boven