ascona1978
Lid
Ik heb mijn ascona nu al tijdje en rijdtt er bijna dagelijks mee wat mij erg goed bevalt. Ik heb een B Ascona uit 1978.
Mijn vraag is dat als ik mijn achterruit verwarming aanzet dat de schakelaar op het dashbord erg warm wordt klopt dit wel?. Of is het relais mischien aan het eind van zijn leven.
De volgende vraag die ik heb is dat als ik de aanjager aanzet dat het lampje van de accu flauw gaat branden en als ik de aanjager op de hoogste stand zet dat het lampje iets meer gaat branden.
Het vreemde vindt ik dat als de achterruitverwarming aanstaat dat het lampje niet flauw gaat branden.
Ik verdenk dat de aanjager motor te veel stroom trekt maar weet het niet zeker.
heeft iemand als eens dit probleem gehad?
Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen.
Mijn vraag is dat als ik mijn achterruit verwarming aanzet dat de schakelaar op het dashbord erg warm wordt klopt dit wel?. Of is het relais mischien aan het eind van zijn leven.
De volgende vraag die ik heb is dat als ik de aanjager aanzet dat het lampje van de accu flauw gaat branden en als ik de aanjager op de hoogste stand zet dat het lampje iets meer gaat branden.
Het vreemde vindt ik dat als de achterruitverwarming aanstaat dat het lampje niet flauw gaat branden.
Ik verdenk dat de aanjager motor te veel stroom trekt maar weet het niet zeker.
heeft iemand als eens dit probleem gehad?
Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen.