• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

2 vragen

eugene

Post weinig
hoi mensen ik heb twee vragen.

1 is radio bediening op het stuur naderhand in te bouwen, in een stuur waar het niet in zit.

2 ik wil een alarm inbouwen in mijn vectra. maar die moet dan wel op de bestaande sleutel bediening gaan. kan dat. en welk alarm is het dan.

origineel gepost door eugene

hoi mensen ik heb twee vragen.

1 is radio bediening op het stuur naderhand in te bouwen, in een stuur waar het niet in zit.

2 ik wil een alarm inbouwen in mijn vectra. maar die moet dan wel op de bestaande sleutel bediening gaan. kan dat. en welk alarm is het dan.

1 koop een stuurtje waar het op zit voor 25 pond ;), is veel makkelijker (plus airbagring) . . . zie howto gedeelte

2 ja dat kan nl het originele opel alarm.

oke ik zie wel eens een stuur op markt plaats of zo zonder airbag. pas de airbag dan die er nu op zit.

en kom de die alarms ook 2e hands tegen is het plug en play.

was dat geen notenhouten irmscher stuur zonder audio bediening?

die andere had hij weer terug ingebouwd toen die z'n b verkocht toch?

Klikkie doen:

Moet je alleen nog een Airbag ring kopen die stuurwielbediening ondersteund.

origineel gepost door sw_reijnders

was dat geen notenhouten irmscher stuur zonder audio bediening?

Zou kunnen...zou kunnen... :hmmz

Volgens mij geen Irmscher maar een Vauxhall stuur...

Met een ouwe radio die niemand meer wilde hebben maar waar Peet 500 km voor reed...zo een ja...

origineel gepost door Edvries

Met een ouwe radio die niemand meer wilde hebben maar waar Peet 500 km voor reed...zo een ja...

CDR500 toevallig??

Die heb ik in mijn Vec iig.

Willem

Die ja . . . maar maak dr maar de helft van hoor ;)

Niks mis mee met dat radio'tje hoor.

Die ja . . . maar maak dr maar de helft van hoor ;)

Niks mis mee met dat radio'tje hoor.

:P

Hej eh.... zo ver was het ook weer niet naar Bassie hoor !! En het was idd een CDR500

Maareh........................... waarom maak ik een How2 in het HOW2-GEDEELTE ???

Is zeker makkelijk te doen naderhand, mijn vorige vec had het ook niet. Later wel !!:D

Airbag van je oude stuur is niet het zelfde als van een stuur met stuurwielbediening. Maar die kosten niet zo veel op Ebay.de of co.uk!!

En ff ter info........ het WAS een Irmscher notenhouten stuur zonder stuurwielbediening ( net van de week op de post gedaan !! ) en de koper gaat hem ombouwen tot eentje MET stuurwielbediening.

Terug
Naar boven