sincere107
Post weinig
hee guys.....
gisteren de auto opgehaald.........
direct weer de verdomde gele steeksleutel.
2 weken geleden is de astra naar een kennis gegaan,omdat ik zelf ff leeg was qua opties.......
ik heb toen de ecu laten vervangen.....omdat ik alle sensoren vervangen had die de bosch aangaf.
de auto heeft 2 weken daar gestaan,en zou zijn gecontroleerd op fouten/kabelbreuk ed......
dit zou allemaal prima zijn.....
gisteren de auto opgehaald en direct ellende......
wel iets verbetering.......0,5 bar boost tov de eerdere 0,3...pffffffff gewoon dood dus!
volgens de monteur was plotseling de map sensor overleden.
uhuh!!!!!!!
want hij gaf aan op de opcom? dat deze sluiting zou maken.....
dus ik weer....hij was tog volledig doorgemeten en ok bevonden?
toen kreeg mn verlenge luchtmassa meter kabels de schuld.....maar met deze kabels heb ik niet 1 x ellende gehad,en ook nooit naar boven gekomen met de bosch....
dus we hebben besloten om nu SAMEN te zoeken naar het probleem,en mijn beurs mag gesloten blijven.
ik zelf geloof er niet zo in in zijn kant van het verhaal....
denk zelf dat hij erg licht heeft gedacht over het probleem,en dat het makkelijk te vinden zou zijn met een losse diagnose kast.
maargoed feit is en blijft.....
de p0235 is er constant......en de map sensor komt erbij.....
wat ik nu moet uitzoeken is:
welke van de 2 is de veroorzaker?
heb beide sensoren liggen......
maar begint het bij de sensor a of bij de map?
op bosch kt200 is de sensor a de boosdoener
en op de opcom de map sensor.
op opcom geeft hij aan dat er iets mis is aan de map sensor...dus dat ga ik eerst maar ff onderzoeken...op een kabel breuk oid.
iemand suggesties?of een elektrisch schema van dit gedeelte...
je zou/kan me enorm helpen ermee......
mvg ro
gisteren de auto opgehaald.........
direct weer de verdomde gele steeksleutel.
2 weken geleden is de astra naar een kennis gegaan,omdat ik zelf ff leeg was qua opties.......
ik heb toen de ecu laten vervangen.....omdat ik alle sensoren vervangen had die de bosch aangaf.
de auto heeft 2 weken daar gestaan,en zou zijn gecontroleerd op fouten/kabelbreuk ed......
dit zou allemaal prima zijn.....
gisteren de auto opgehaald en direct ellende......
wel iets verbetering.......0,5 bar boost tov de eerdere 0,3...pffffffff gewoon dood dus!
volgens de monteur was plotseling de map sensor overleden.
uhuh!!!!!!!
want hij gaf aan op de opcom? dat deze sluiting zou maken.....
dus ik weer....hij was tog volledig doorgemeten en ok bevonden?
toen kreeg mn verlenge luchtmassa meter kabels de schuld.....maar met deze kabels heb ik niet 1 x ellende gehad,en ook nooit naar boven gekomen met de bosch....
dus we hebben besloten om nu SAMEN te zoeken naar het probleem,en mijn beurs mag gesloten blijven.
ik zelf geloof er niet zo in in zijn kant van het verhaal....
denk zelf dat hij erg licht heeft gedacht over het probleem,en dat het makkelijk te vinden zou zijn met een losse diagnose kast.
maargoed feit is en blijft.....
de p0235 is er constant......en de map sensor komt erbij.....
wat ik nu moet uitzoeken is:
welke van de 2 is de veroorzaker?
heb beide sensoren liggen......
maar begint het bij de sensor a of bij de map?
op bosch kt200 is de sensor a de boosdoener
en op de opcom de map sensor.
op opcom geeft hij aan dat er iets mis is aan de map sensor...dus dat ga ik eerst maar ff onderzoeken...op een kabel breuk oid.
iemand suggesties?of een elektrisch schema van dit gedeelte...
je zou/kan me enorm helpen ermee......
mvg ro