• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

2 zits station met bedrijfslogo

origineel gepost door wim-v6

Of een mooie combo-C voor de klussen erbij!!

Fijne auto's en ook nog best leuk voor een Besteller qua model, voordelig te rijden, zeker als bedrijfs auto..

Willem

Ja ik weet 't, maar ik vind ze er echt niet uit zien hoor.

Zie mezelf daar niet in rijden. De vec is prima, zonder dat het echt op een bedrijfswagen lijkt.

Ik heb vanaf m'n 18e tot m'n 26 al in een mercedes 307 en 308 gereden en daarna citroën en transit.

Daarna in de zorg gewerkt als pers.begeleider en moest ik een rijcertificaat voor personenvervoer in een busje gaan halen. daarna techniekdocent in 't onderwijs en moest een paar maanden geleden weer voor school een 2e hands busje gaan aanschaffen.

Geen busjes of andere bedrijfsauto,s meer voor mij.

origineel gepost door sjouke

origineel gepost door RAYMOND.design

Mijn vrouw heeft haar peug 106 1.0 uit 1993. Heb ik vorig jaar nog een 1.4 motor in gezet.

De achterbank van de vec zal denk ik nooit gebruikt worden.

Misschien een alu tranenplaat er in.

Wat ik mee neem is over het algemeen m'n gereedschap. Zou af en toe ook wel een meubeltje moeten laden, maar het meeste is toch wel gereedschap en m'n laptop. Dat zit gelukkig allemaal in koffers/sustainers.

Ik wil de auto gewoon netjes houden en er ook netjes uit laten zien, dus niet het uiterlijk van een klusauto.

Ik heb ook nog naar een kadett C station gekeken, maar dat gaat niet lukken.

voor een klus wagen hoef je de achterbank niet te verwijderen hoor

mijn kofferbak voorheen

IMG_0003.jpg

mijn kofferbak nu

DSCN0340.jpg

DSCN0339.jpg

Oké en wat is jou excuus om je wagen te gebruiken als zijnde "klusauto"

moest hem voorheen gebruiken om naar me werk te gaan? ... electricien/ storings monteur dus altijd alle zooi bij me hebben (of zoveel mogelijk)

en tegenwoordig nog als ik eens een klusje heb in het weekend ... (gebruik mijn Vivaro niet prive)

overigens ... voordeel is wel dat als je de achterbank laat zitten je de roll over ook nog kan gebruiken dus alles uit het zicht hebt indien nodig ;) handig tegen de gelegenheids diefjes :vertag

Heet dat een roll over?

Jammer dat ze die dingen niet langer maken.

Gewoon met je gorre poten van andermans spullen afblijven,

maar ja dat doen ze niet.

Ik ga m'n ramen maar blinderen en zorgen dat alles voordat ik 'm ergens parkeer er uit is.

Ga overigens ook een klein aanhangertje kopen voor m'n gereedschap, die ik aan't einde van de dag zo de garagebox in kan rijden.

als je er nog een aanhanger bij haalt? ... laat dan ECHT die bank zitte joh ... valt het ook niet op dat er normaal iets waardevols achterin kan liggen ;)

Ik kijk wel wat ik doe, maar er wordt sowieso niets gesloopt.

Ga wel de ramen goed donker tinten met die ramenfolie.

Zwart of donkergrijs 5%.

origineel gepost door sjouke

:thumbup daar zat ik ook niet over in hoor maar ... tis gewoon handiger om te laten zitten lijkt me

Alleen wel een gedoe met het inklappen van de leuning van de achterbank, die hoofdsteunen er telkens af en weer er op.:swear

staat nog een elcamino op de zaak , grote laadbak ,3 zitter, v8, niks voor jou??? vind vrouwtje vast leuk want die kijken naar de kleur en dat is rood en chroom

moet 8500 kosten dus valt mee rijd op gas dus wat dat betreft is het een leuke daily driver en zit een verse apk op

origineel gepost door jermir

moet 8500 kosten dus valt mee rijd op gas dus wat dat betreft is het een leuke daily driver en zit een verse apk op

Klinkt hier aannemelijk, maar toch maar niet.:hmmz

Mijn budget was €2000,- en heb er een vect station voor gekocht.

Dit moet mijn uiteindelijke plaatje worden.

Heb ff een foto van een vectra gekopiëerd en wat zitten plakken.:hmmz

Ik heb al 2 rollen "limo black" ramenfolie gekocht.:D

Morgen ga ik het logo met tekst laten snijden.:D

Alleen de stootstrips en deurgrepen moeten nog zilvergrijs worden gespoten, weet nog niet of ik 't zelf doe of laat doen.:hmmz

Ligt allemaal aan het bedrag van wat het gaat kosten, iemand een idee?????

De afbeelding is van slechte kwaliteit, was eigenlijk alleen als proef-voorbeeld bedoeld!:P

scannen0007o.jpg

heej raymond, misschien een ideetje voor die roll over.

je zou eventueel zo'n rol gordijn/net die je normaal voor de achterraam gebruikt,

tegen die rails van je roll over bevestigd.

die zijn er in div soorten en maten.

dan heb je de boel ook overdekt en uit het zicht.

groente

Wie heeft er z'n deurgrepen en/of stootstrips laten spuiten of zelf gespoten?

Klerewerk, wil je niet aan beginnen.....

Schuren, schuren en nog eens schuren, vulprimer, schuren, etc....Je kan veel beter op de sloop (of marktplaats) kijken voor een setje klinken in kleur....Als je zelf gaat spuiten heb je heel veel kans dat er na een tijd weer de lak ervan af gaat bladeren....

Alleen weet ik niet zeker of je b2 strips op een b1 kunt zetten, misschien dat iemand anders dit weet ?

Plaat wel even een foto als je je wagen "af" hebt he ! :thumbup

origineel gepost door stefan m.

jep je kunt b2 strips op een b1tje zetten.. hebben kimmiej en ronaldo ook gedaan paashaas.

Ik heb ook B2 strips op mijn auto (B1 jan'96) zitten..

Willem

origineel gepost door PAASHAAS

Wie heeft er z'n deurgrepen en/of stootstrips laten spuiten of zelf gespoten?

Klerewerk, wil je niet aan beginnen.....

Schuren, schuren en nog eens schuren, vulprimer, schuren, etc....Je kan veel beter op de sloop (of marktplaats) kijken voor een setje klinken in kleur....Als je zelf gaat spuiten heb je heel veel kans dat er na een tijd weer de lak ervan af gaat bladeren....

Alleen weet ik niet zeker of je b2 strips op een b1 kunt zetten, misschien dat iemand anders dit weet ?

Plaat wel even een foto als je je wagen "af" hebt he ! :thumbup

Heb 't al vaker zelf gedaan en is idd veel werk.

Zijn niet helemaal glad, maar hebben een structuur.

Met 2K kunststofprimer van standox, werkt meteen als filler en blijft elastisch. Zo kun je een glad opp. krijgen.

Heb het interieur van mijn vrouw's 106-je mee gepoten, krijg je er alleen af door te schuren.

Ik heb veel negatieve ervaring met autosloperijen.

Iemand een tip?????:)

Terug
Naar boven