• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

21 september 2008 --> Oss, geffense plas

he mensen

ik ben ook weer thuis, had het nooit verwacht dat ik de OVERALL BEKER mee naar huis zou nemen en de eerste prijs van de klasse corsa a:) Ik kwam met de insteek van,gewoon kijken hoe het er zo aan toe gaat en voor de gezelligheid en de mooie auto's,wel ben ik super blij met de prijzen en ben zeker vast weer ergens te zien:Den wat een mooie wagens stonden erbij!!!

P1011873.jpg

origineel gepost door kurtmanta

oei oei

waren ze aant flitsen:o

dan hoop ik da ik ook niks in de bus ga krijgen

weet wel niet of vianen op mijn weg ligt

(richting maastricht)

heb 270foto's

maar de site waar ik ze normaal op zet ligt maar weer eens plat

maar zodra ze erop staan geef ik een gil:P

Nee kurt Vianen ligt bij Utrecht ..daar ligt Oss ver vandaan.

@berg er stonden niet veel kadettjes bij, waar was jij dan????

en wie heeft er nog mooie foto's????????????????

groeten nick

leuke meeting

en mooie locatie

alleen erg jammer dat er niet door de organisatie is doorgegeven dat de prijs uitreiking om 15 uur was in plaats van 16 uur

waardoor ik dus heel de prijs uitreiking gemist heb :fy1

origineel gepost door Astralfred

origineel gepost door donsbaerd

leuke meeting

en mooie locatie

alleen erg jammer dat er niet door de organisatie is doorgegeven dat de prijs uitreiking om 15 uur was in plaats van 16 uur

waardoor ik dus heel de prijs uitreiking gemist heb :fy1

Waar was je dan, want om 3 uur is het wel omgeroepen net voordat het begon?

ik zat gewoon achter me auto aan de rand van dat strandje stond wel een beetje van achter

maar ze hadden beter even een rondje kunnen lopen en iedereen er even op attenderen

maar das was een beetje jammer als afsluiting van een relaxedte meeting

Ja en dat ze niet even schriftelijk in drievoud in hebben gediend dat de prijsuitreiking om 3 uur was......

Beetje zeuren om niets hoor. Als je massaal iedereen naar voren ziet lopen weet je toch genoeg?

origineel gepost door Mirage

Ja en dat ze niet even schriftelijk in drievoud in hebben gediend dat de prijsuitreiking om 3 uur was......

Beetje zeuren om niets hoor. Als je massaal iedereen naar voren ziet lopen weet je toch genoeg?

ik zat met me rug naar de auto en keek uit over de plas gewoon even te relaxen.

maar ik wist al van te voren als ik op het forum er iets over zou zeggen dat er zulke opmerkingen zouden komen beetje jammer maar goed.

Want ik heb nog even terug gelezen in het topic en hier staat duidelijk te lezen dat de prijs uitruiking om 16 uur zou zijn

Nemen we mee voor volgend jaar deze tip. Ff rondje met golfkarretje over het terrein mocht de tijd wijzigen. Welke auto had je bij?

groene astra station

VTN heeft zich ook weer prima vermaakt. 1 * Vectra A prijs voor Black Devil. 2 * Vectra B prijs voor VecStation en Ali. MarkI500 ging ervandoor met 2 prijzen voor z'n mooie Oldtimer.

Sfeer was heerlijk relaxed en het weer was een stuk beter als vorig jaar.

origineel gepost door nl-tuning

en die opc blauwe kadett dan>?>?:cry:cry

groeten

die heb je zelf op de fotos gezet :vertag

3e weekend september denk ik of nie?

Denk het ook Alfred !

Namens ATC willen wij ook de organistatie bedanken. We hebben een leuke meeting gehad, schitterend weer en een hele mooie locatie.

Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij !

Is er ook nog een officiele lijst met winnaars van de diverse catagorieen ?

Gr. Arjan

origineel gepost door kadett-supreme

en nu maar hopen dat je volgend jaar gewoon mee kan lopen arjan, hoe is het met de blessure?

Prima hoor, mn been zit er nog steeds aan :jerry

Gaat al stukken beter ! Volgende meeting banjerd deze jonge nwer ouderwets over het terrein heen ;)

Gr. Arjan

Terug
Naar boven