• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

21 september 2008 --> Oss, geffense plas

Vorig jaar was succes.:) Mooie lokatie.

Alleen zorg voor een veilige uitgang. Die Amerikaanse bakken die een bijeenkomst hadden op de parkeerplaats ervoor, hadden wat ijzer gestrooid voor ze weggingen .......

Ik zag de stukken tijdig liggen. Maar buiten langs de weg stond de eerste Opel al met een lekke band.:( Die Opel en ik gingen wel iets vroeger weg dan de meute. Ik denk dat het 15.00 uur was?

origineel gepost door PORE

jammer dat deze dit jaar samen valt met de vag opelday want is zeker een mooi treffen :(

Zo zit ik dus ook nog te twijfelen waar ik dit jaar heen zal gaan :(

origineel gepost door JackM83

jammer dat deze dit jaar samen valt met de vag opelday want is zeker een mooi treffen :(

Zo zit ik dus ook nog te twijfelen waar ik dit jaar heen zal gaan :( gewoon naar oss komen jack is velemalen gezelliger dan vag day en nog is dichterbij ook:D:D:D:D:D:D:D:D

vorig jaar viel het idd 'n beetje tegenover het jaar daarvoor. maar dit jaar gaan we er gewoon weer 'n supermeeting van maken... vind dit een van de mooiste lokaties voor 'n meeting

origineel gepost door g-astraa

Zo zit ik dus ook nog te twijfelen waar ik dit jaar heen zal gaan :( gewoon naar oss komen jack is velemalen gezelliger dan vag day en nog is dichterbij ook:D:D:D:D:D:D:D:D

Veel succes met jullie meeting ;)

Als het volgend jaar niet samen valt met de onze kom ik mss wel eens langs

origineel gepost door matt_und_platt

origineel gepost door g-astraa

Zo zit ik dus ook nog te twijfelen waar ik dit jaar heen zal gaan :( gewoon naar oss komen jack is velemalen gezelliger dan vag day en nog is dichterbij ook:D:D:D:D:D:D:D:D en dan komen wij naar jullie treffen toe:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

Veel succes met jullie meeting ;)

Als het volgend jaar niet samen valt met de onze kom ik mss wel eens langs

foto van 2 jaar geleden.... om jullie vast lekker te maken..

100_0213.jpg

foto van vorig jaar....

DSCF0360.jpg

origineel gepost door kadett4x4

SLECHT NIEUWS!!!!!!!!!!!!!

DE MEETING VAN DE OPEL SPORT CLUB, GAAT DIT JAAR WEGENS OMSTANDIGHEDEN NIET DOOR.:cry:cry:cry:cry

IK HEB DIT GISTEREN GEHOORD VAN DE VOORZITTER.

ZIJN ER VERANDERINGEN, DAN LAAT IK HET METEEN WETEN:vertag.

groeten. das een grote terleurstelling:cry:cry:cry wat is de oorzaak dan???

Terug
Naar boven