• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

22, 23 & 24 augustus 2008 => Sevenum 2008 !

Kom net terug uit Kronenberg,was er al best druk.

Het regent er wel maar op het terein staat veel gras dus het is geen modderpoel!

Morgen weer ff terug

ik ben vandaag (zaterdag) de hele dag geweest, met een paar maten, en ik(we) vond het erg gezellig en zekers veel mooie wagens gezien, het weer was even klote maar trok al snel weer weg gelukkig.

volgend jaar als me nieuwe motor in me kadett ligt komen we ook 3 dagen:thumbup

groeten nick

weet iemand tot hoe laat het morgen is?

we willen morgen nog even komen kijken.we hadden het helaas niet an tijd om vandaag te komen.

@ Dietrich Concept, hoe laat ga jij morgen er naar toe?

Ben er vnmiddag geweest. Heb nog wat mensen van het forum gezien maar heb met niemand gepraat. Veel mooie auto's gezien!

Over een paar jaar als ik 18 ben en een auto heb sta ik er zelf misschien ook wel tussen:P

Oja,

heb ook nog wat 'gadgets' gekocht:P

Ten eerste, een schaalmodel waarvoor ik al lang aant zoeke was. Gekocht bij een de stand binnen meteen om de hoek links. Als je daar koopt trouwens, kijk goed waar het goedkoper is. Vaak bieden meerdere mensen hetzelfde model voor een totaal andere prijs met vaak wel 8-10 euro verschil!

01.jpg

02.jpg

03.jpg

En nog maar een opel petje;)

04.jpg

Nouja,, het was in ieder geval weer top!

Nee,, maar had telefoon bij me en niet erg veel tijd daar dus... maar er zullen vast wel mensen zijn die foto's hebben;)

origineel gepost door Dietrich Concept

is tot 4 uur

ik ga rond een uur of acht van huis

vind je het leuk om met z'n tween te rijden?

enig idee wie er morgen nog meer vanuit friesland die kant op gaan?

zullen we rond half negen,kwart voor negen afspreken bij het tankstation tussen heerenveen en wolvega?

red je dat?

hoe gaat het met de koppakking?

Ik ben ook ff aanwezig geweest, in de middag. Was echt perfect weer een gave wagens, volgend jaar ben ik er ook weer bij, maar dan met Manta.

jip ik ben ook weer thuis van een gezellig weekendje het was weer perfect geregeld allemaal hadden in eerste instantie afgesproken om samen te staan met OCZ maar deze kwamen pas later aan en wij waren al in de feestzaal de volgende ochtend bleek tot hun verbazing dat ze gewoon langs ons hadden geparkeerd

greetz danny

Terug
Naar boven