• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

22, 23 & 24 augustus 2008 => Sevenum 2008 !

Juffer1

Post vaak
Op 22, 23 & 24 augustus is het weer zover, Sevenum 2008 !

sevenumflyer2008600.jpg

Wie van jullie gaat hierheen, en bij welke club zijn jullie te vinden ?

Wellicht een idee om ook een Opel-forum gedeelte in te richten voor diegene die wel een aantal dagen willen komen maar niet lid zijn van een club ?.

Voor zover ik weet zijn de volgende clubs aanwezig :

- Opel Power Nederland (Hebben dit jaar hun 15 jarig jubileum)

- Astra Tuning Club

Gr. Arjan

he juffer mischien wat teregelen met onze omi fanaten als je der tijd voor heb

als kan ga ik alle 3 de dagen dus als je mischien een lijst maak zet mij er dan bijvoorbaat maar op.

vgr tonsr.

Ik zal een van de 3 dagen zeker aanwezig zijn, wil het niet missen...wordt namelijk mijn "sevenum ontmaagding" king:

Misschien kom ik ook wel meerdere dagen, als mijn rooster van werk dat toelaat en er nog wat meer bekenden gaan...

we vieren dit jaar het 15 jarig bestaan op sevenum dus kom alle, meer info volgt:thumbup:thumbup:thumbup

wil je info vraag het aan mij:thumbup

sevenumflyer2008600.jpg

En ook wij benne weer van de partij!!!!

Vrijdag ochtend..

Lekker met sleurhutje en zonder stroom:agent

Offe dit jaar wel stroom @JS:angel

origineel gepost door timbo

Wij zijn er van opelfriendszuidoost ook bij met de bende van ellende:P Wij zijn er van opelclubzeeland ook bij met nog meer ellende hahaha

origineel gepost door lukky

origineel gepost door timbo

Wij zijn er van opelfriendszuidoost ook bij met de bende van ellende:P Wij zijn er van opelclubzeeland ook bij met nog meer ellende hahaha

jullie zijn weer van harte welkom:thumbup:thumbup

Ik kom waarschijnlijk ook met streetglow_calibra mee als ik vrij kan krijgen, want ik had ook eerst een andere datum gekregen.

Het lijkt me wel vet.

Terug
Naar boven