• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

22, 23 & 24 augustus 2008 => Sevenum 2008 !

origineel gepost door opelclanermelo

ik kom op de zondag weer even kijken :)

alleen de zondag??????? kom op man:P

Ik ga dit jaar voor het eerst... ben echt benieuwd.

weet niet zo goed wat ik kan verwachten. hoop een leuk weekend te krijgen daar.

zijn er wel elke dag/avond dingen te doen? mag je je eigen drank enzo meenemen?

origineel gepost door MisterGSi

Er zijn 3 dagen lang diverse dingen te doen en vooral te zien. Er zijn diverse kramen / stands met spullen en alle clubs zullen weer ruim vertegenwoordigd worden.

Wat de regels mbt drank zijn weet ik niet, denk dat dat niet zo'n probleem is mits het allemaal binnen de perken blijft en we geen automax taferelen krijgen.

Tot Sevenum !

Gr. Arjan

origineel gepost door Juffer1

Er zijn 3 dagen lang diverse dingen te doen en vooral te zien. Er zijn diverse kramen / stands met spullen en alle clubs zullen weer ruim vertegenwoordigd worden.

Wat de regels mbt drank zijn weet ik niet, denk dat dat niet zo'n probleem is mits het allemaal binnen de perken blijft en we geen automax taferelen krijgen.

Tot Sevenum !

Gr. Arjan

oké dat klinkt goed :jerry.

Ik begrijp idd dat er wel wat regels zijn mbt drank. maar ga er vanuit dat iedereen volwassen genoeg is om zelf te bedenken wat wel en niet kan toch?

of zeg ik iets geks???:hmmz

wat was er gebeurd op automax? denk dat ik ff wat gemist heb....

ik ben ook van de partij en tcat ook ik met mijn omi caravan en ik slaap daar heerlijk in ook op het zeeland weekend,zie foto,s daar dus ff geen sleurhut

achter de omi en toch een caravan:P:P:angel

vgr tonsr.

origineel gepost door Andrevanterve

Ben zondags aanwezig met diverse leden van een nieuwe opelclub namelijk Dutch Blitz Society

( http://www.dutchblitzsociety.nl )

Er was toch al eens een idee om een club te starten met deze naam. Maar volgens mij zijn dit niet de mensen die er toen achter zaten of heb ik het mis.

Ik kreef toen nog een U2U over deze club en was toen ook heel erg actief op het forum van hun. Maar op een gegeven moment stond het op een laag pitje. :(

origineel gepost door Mighty-Corsa

Ben zondags aanwezig met diverse leden van een nieuwe opelclub namelijk Dutch Blitz Society

Er was toch al eens een idee om een club te starten met deze naam. Maar volgens mij zijn dit niet de mensen die er toen achter zaten of heb ik het mis.

Ik kreef toen nog een U2U over deze club en was toen ook heel erg actief op het forum van hun. Maar op een gegeven moment stond het op een laag pitje. :(

Je hebt helemaal gelijk.

De oprichters hiervan komen voort uit Opel Team Deventer en gaan onder deze naam alleen verder.

er is heel het weekend wt te doen en je mag gewoon je eigen drank meenemen hoor voor bij je tent,bij ons geen rare dingen zoals in het verleden gebeurd zijn bij automax.

@ MisterGSi

Op Automax is er (vorig jaar) nogal wat gezeik geweest door dronken figuren die met hun auto wat andere auto's kort reden en nogal wat overlast en beschadigingen aan andermans eigendommen toebrachten.

Hier hoef je je op Sevenum geen zorgen over te maken :jerry

Gr. Arjan

@ MisterGSi

Op Automax is er (vorig jaar) nogal wat gezeik geweest door dronken figuren die met hun auto wat andere auto's kort reden en nogal wat overlast en beschadigingen aan andermans eigendommen toebrachten.

Gr. Arjan

Hmmmm:hmmz oké. lekkere klootzakken dus.

hoop dat dat nu niet gaat gebeuren.

heb er wel vette zin in!!! :jerry

@ MisterGSi

Gr. Arjan

is al weer twee jaar gelden hoor, maar alles is daar nu ook weer onder controlle:thumbup

origineel gepost door Big Sexy

geloof mij nou maar, kom al 6 jaar op sevenum en elk jaar is het weer een feest!

toevallig ook een zwembadje dit jaar John?:D:thumbup

ps wij met COD zijn grotendeels vrijdagmorgen van de partij, verwacht wordt een auto of 20-25 van ons.

ja mooi we zijn toch vroeg op:P:P:P ja en zwembad is leuk maar wordt altijd zo'n zootje binnen een mum van tijd:(

Die club is er ook een tijdje geweest ja,ik heb zelfs de naam nog op mijn auto staan.

En ben toen ook nog als offical member gekozen???

Maar op een gegeven moment werd het heel stil op de site.

Die jongen had er ineens geen tijd meer voor kreeg ik toen te horen..

En nu lees ik tot mijn verbazing dat er weer een dutch blitz society is opgericht??

Hebben jullie in overleg met hem zijn site over genomen of enkel de naam gepakt?

gr gerrit,

origineel gepost door Blue-Dragon

Die club is er ook een tijdje geweest ja,ik heb zelfs de naam nog op mijn auto staan.

En ben toen ook nog als offical member gekozen???

Maar op een gegeven moment werd het heel stil op de site.

Die jongen had er ineens geen tijd meer voor kreeg ik toen te horen..

En nu lees ik tot mijn verbazing dat er weer een dutch blitz society is opgericht??

Hebben jullie in overleg met hem zijn site over genomen of enkel de naam gepakt?

gr gerrit,

Het bestuur van ons heeft eerst bij kamer van koophandel en andere instantie's gekeken of deze naam vrij was en dat was zo. Denk dan dat de anderen die deze naam gebruikten het hebben opgezegd:o:o

Terug
Naar boven