• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

22, 23 & 24 augustus 2008 => Sevenum 2008 !

Ik vond het heel erg jammer dat die club niet meer bestond, maar wat ik wel wil weten wat voor een club dit is: meer voor duitse/clean style of tupperware.

De club die als eerste die naam had was meer voor de duitse/clean style en dat was echt mijn ding.

origineel gepost door Kilat

Ik vond het heel erg jammer dat die club niet meer bestond, maar wat ik wel wil weten wat voor een club dit is: meer voor duitse/clean style of tupperware.

De club die als eerste die naam had was meer voor de duitse/clean style en dat was echt mijn ding.

Ik denk dat die het een tijdje op een laag pitje heeft gezet.

Vanwege de omstandigheden en hem daarom tijdelijk heeft gesloten.

En dat er dan andere met zijn naam aan de wandel gaan lijkt me niet erg gepast.

gr gerrit,

Ik had ook dezelfde reden gekregen dat die jongen geen tijd meer had.

Lijkt mij ook dat het niet echt gepast is om met die naam aan de wandel te gaan terwijl je het zelf niet hebt bedacht.

Sterker nog de clubnaam was hier zelf ook op het forum ten gehore gebracht door de oprichter.

weet iemand of je zaterdag avond gewoon kan komen aanrijden om te overnachten? ofmoet ik me ergens aanmelden daarvoor kheb gezocht maar kon nergens die info vinden :cry

origineel gepost door Dj_Agressor

weet iemand of je zaterdag avond gewoon kan komen aanrijden om te overnachten? ofmoet ik me ergens aanmelden daarvoor kheb gezocht maar kon nergens die info vinden :cry

nee hoor je kan zo komen, geen probleem:thumbup

origineel gepost door Blue-Dragon

:o Waarom: Als het hier te spraken is gekomen

En we weten dat dit niet klopt moeten wij dit dan maar zo laten gaan.?

gr gerrit,

Open je daar maar een nieuw topic voor in Algemeen ofzo :P

hoe zit dat eigenlijk met de plekken? moet je van te voren zeggen met hoeveel auto's en tenten je komt?

of maakt dat niet uit? wijzen ze een plek aan als je daar aankomt?

origineel gepost door js 400

nee hoor je kan zo komen, geen probleem:thumbup

oke dan dan kom ik met me vaste aanhang wel opdagen waarschijnlijk! :thumbup

origineel gepost door MisterGSi

hoe zit dat eigenlijk met de plekken? moet je van te voren zeggen met hoeveel auto's en tenten je komt?

of maakt dat niet uit? wijzen ze een plek aan als je daar aankomt?

er zijn een aantal clubs die hebben bij mij gevraagd om een bepaalde plek, maar je hoeft niet op te geven hoor plek zat.

gr john

origineel gepost door JackM83

origineel gepost door Blue-Dragon

:o Waarom: Als het hier te spraken is gekomen

En we weten dat dit niet klopt moeten wij dit dan maar zo laten gaan.?

gr gerrit,

Open je daar maar een nieuw topic voor in Algemeen ofzo :P

-offtopic

Dit topic is niet gestart door OPN Jack :vertag.

Als Gerrit daarop wil reageren is dat zijn goed recht en het is ook in jullie (OPN) eigen belang.

Wat denk je wat er gebeurd als er in Sevenum "ineens" een nieuwe groep van de Dutch Blitz Society staat en de oprichters "langskomen" ? Ik weet wel heel erg zeker dat die dat niet gaan waarderen.

Zou lekker zijn als ik nu opeens ook een OPN-club zou gaan beginnen, lekker meedeinzen op een andere zijn sucses.

En nu weer ON-topic :

Nog 19 dagen voor we dan eindelijk naar Sevenum kunnen afreizen !

Heb er zin an :angel

Vanuit de Astra Tuning Club komen er steeds meer en meer aanmeldingen binnen :thumbup

Is er trouwens al bekend hoeveel Duitsers / groepen / auto's zich tot op heden al hebben aangemeld ?

Gr. Arjan

Ik denk dat ik toch wel even langs kom. Zal zaterdag wel zijn denk ik want ik kan Vrijdag waarschijnlijk toch geen vrij krijgen :(

origineel gepost door Mighty-Corsa

Ik denk dat ik toch wel even langs kom. Zal zaterdag wel zijn denk ik want ik kan Vrijdag waarschijnlijk toch geen vrij krijgen :(

Anders kom je toch de zaterdag en zondag als dat mogelijk is . ;).

Zaterdagavond groot feest , en zondags komen de prijsjagers langs ;).

Toch jammer van de vrijdag hadden anders mooi kunnen verzamelen :).

Terug
Naar boven