• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

24mei DuitseAutosportFestival

origineel gepost door Pieter Slingerland

ik was er ook met me astra hebben mensen hem soms nog op de foto?

heb je wel op de snelweg derheen zien boeken met botter en koks toch :P zag er super uit

origineel gepost door cd-design

origineel gepost door sw16v

tis een 2.3 :D zei ik toch :jerry

was het maar zo'n feest:P

Ik weet waarom deze kadett zo hard loopt:wors

origineel gepost door pastry

volgens mij ving ik op dat het een oud rallyblok is met ca 200pk?king:

dat verklaart een boel :o

Waar blijven al die mooie fotos!! ... :cry

Dacht hoef zelf bijna nix te maken, doet de rest wel met fantsoenlijke toestellen... :P

Ik moet nog even bedenken hoe ik het ga doen, want ik denk dat jullie wel snappen dat ik niet zit te springen om 344 linkjes te copy-pasten :P

origineel gepost door SiDni

Ik moet nog even bedenken hoe ik het ga doen, want ik denk dat jullie wel snappen dat ik niet zit te springen om 344 linkjes te copy-pasten :P

Hahaha!! nee dat snap ik :D

Wil ik ook wel "ff" mee helpen, stuur je wat rars naar zippyshare en doe je ff linkie! ;)

origineel gepost door Xe_freakgrunn

even een filmpie:sleeping:sleeping

Uhh, meeste mensen willen nog steeds hi-res fotos denk ik ;)

volgens mij ving ik op dat het een oud rallyblok is met ca 200pk?king:

Wat een verhalen gaan er de wereld rond. Me blokkie heb ik gewoon geoptimaliseerd. Geen scherpe nokken, gewoon een sfi-kast, wel een chippie, tuurlijk ook de brandstofdruk omhoog en een paar kleine flow aanpassingen. Het is echt geen ralley blokkie hoor gewoon eentje uit een vectra. Rij met een GX motronic dus blok zal dus wel standaard in de vectra gezeten hebben. Zat wel een grote spoiler op maar denk niet dat de motor daardoor sneller werd.

Dus mensen bij deze....de bestuurder en auto maken de sprint:P

En dat gezeik over dat er nog een corsa sneller was met zijn netto tijd is een beetje vaag. Diegene met de hoogste sneleid wint toch ook niet. Wie het eerst over de streep is is gewoon sneller:jerry

Maar alles goed en wel, het gaat er gewoon om dat iedereen het op zo'n dag goud naar zijn of haar zin heeft. En dat is bij mij zeker gelukt:D

ps: rij ookal 8jaar met c20xe motoren.....volgend jaar c20xeT:hmmz

@CorsaTR kan je de foto;s van de dikke corsa met de goudenvoorwielen, in het groot mailen naar pastry@zonnet.nl

hey danny, Ik heb je de eerste 2 gestuurd maar met het mailtje van de laatste 2 krijg ik elke x een delivery failure terug..

Misschien dat je inbox vol zit?

Arie

@ Deef,

Hopelijk komen we elkaar vaker tegen, het was zeker een leuke dag :D

Ik heb alleen nog steeds trauma's van dat ik verloren heb van een kadett :(

Ik heb zo'n vermoeden dat wij nog een keer een lang en leuk gesprek gaan voeren :thumbup

Terug
Naar boven