• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

24v Manta ???

Ben hier ook bezig met de Let goed in te bouwen in de rekord, denk dat het wel net zo prettig rijd als een 24v in een manta

[rquote=1912572&tid=146173&author=gsipiloot]c20let dan heb je dezelfde ombouw spullen nodig als bij een c20xe (die je dus al hebt)

en je kunt t zo gek maken als je zelf wilt ik heb bij mijn c20let alles aan laten passen voor veel vermogen dan kost het je veel knaken maar je kunt ook gewoon een 2de hands blok met een ander chippie nemen dan heb je meteen al rond de 260 pk en geen gezeur met hoger gewicht enz enz

t enige wat je niet hebt bij een c20let en bij een c30se wel

is dat geweldige 6cilinder geluid

alleen voor dat geluid zou je al zon c30se inbouwen:wub[/rquote]het rijd ook fantastisch , dat kan ik je wel vertellen

[rquote=1912572&tid=146173&author=gsipiloot]c20let dan heb je dezelfde ombouw spullen nodig als bij een c20xe (die je dus al hebt)

en je kunt t zo gek maken als je zelf wilt ik heb bij mijn c20let alles aan laten passen voor veel vermogen dan kost het je veel knaken maar je kunt ook gewoon een 2de hands blok met een ander chippie nemen dan heb je meteen al rond de 260 pk en geen gezeur met hoger gewicht enz enz

t enige wat je niet hebt bij een c20let en bij een c30se wel

is dat geweldige 6cilinder geluid

alleen voor dat geluid zou je al zon c30se inbouwen:wub[/rquote]het rijd ook fantastisch , dat kan ik je wel vertellen

in een opel hoort een opel blok

anders moet je bmw/volvo gaan rijden :D

24V rijd super in de manta

maar ook de ouwe 12V ben ik nog steeds gek van in een manta

enkel het geluid al:wub

in een opel hoort een opel blok

enkel het geluid al:wub

[rquote=1912962&tid=146173&author=mantadevil]in een opel hoort een opel blok

enkel het geluid al:wub[/rquote]ja dat vind ik ook een opel is een opel, en daar hoort geen ander merk blok in

[rquote=1912962&tid=146173&author=mantadevil]in een opel hoort een opel blok

enkel het geluid al:wub[/rquote]ja dat vind ik ook een opel is een opel, en daar hoort geen ander merk blok in

ieder zn meug, maar ik heb zo iets van je maakt hem orgineel, of je maakt hem zoals je zelf wilt.

en dan maakt het niet uit of je een "opel" motor pakt of die van een ander merk,

of je nou een LET in een c kadett hangt of een T5 motor of een m3 motor, het is allemaal niet meer "orgineel"

"best of both worlds" moet je maar denken:P

ieder zn meug, maar ik heb zo iets van je maakt hem orgineel, of je maakt hem zoals je zelf wilt.

en dan maakt het niet uit of je een "opel" motor pakt of die van een ander merk,

of je nou een LET in een c kadett hangt of een T5 motor of een m3 motor, het is allemaal niet meer "orgineel"

"best of both worlds" moet je maar denken:P

en mocht je zorgen maken om de zware neus, dan moet je maar ook zorgen maken om de achterwiel ophanging van de manta:D

en mocht je zorgen maken om de zware neus, dan moet je maar ook zorgen maken om de achterwiel ophanging van de manta:D

Ik heb mijn keuze al beetje gemaakt. Turbo ben ik niet zo fan van in een Manta. Dus ik ga 2.2 c20xe weer opbouwen. Dit keer beter en nog sneller. De motor wordt gebouwd en afgesteld door miruni :). Helaas zal de motor er dit seizoen niet meer in gaan. Maar iedere geval erg bedankt voor jullie reacties

Ik heb mijn keuze al beetje gemaakt. Turbo ben ik niet zo fan van in een Manta. Dus ik ga 2.2 c20xe weer opbouwen. Dit keer beter en nog sneller. De motor wordt gebouwd en afgesteld door miruni :). Helaas zal de motor er dit seizoen niet meer in gaan. Maar iedere geval erg bedankt voor jullie reacties

Terug
Naar boven