• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

25 mei 2014 opel meeting vliegveld hoogeveen [x]

@soepkiepe wrote:haha nee niet eens ;)

Hebt u een motorrijtuig van 15 jaar of ouder waarvan het kenteken is geschorst? Dan kunt u zich aanmelden voor de evenementenregeling. U kunt dan tijdens door de Belastingdienst erkende evenementen een beperkt aantal dagen rijden zonder dat u de schorsing moet opheffen. U hoeft ook geen belasting te betalen en het motorrijtuig hoeft niet APK gekeurd te zijn.

http://www.belastingdienst.nl/wps/w...torrijtuigenbelasting/de_evenementenregeling/" onclick="window.open(this.href);return false;

dit vind ik nog aardig wat van ze , straks word er iemand doodgereden door een auto die gewoon barslecht is

@ilsesli wrote:Dit is wel redelijk in de buurt, lijkt me wel leuk om te komen! Je Facebookpagina is echter een persoonsaccount geworden haha geen evenement..

kopt.

maar ik heb 2 pagina's ;)

1 is als persoon en 1 als groep.

altijd goed :) hoe meer hoe beter haha

heb er zin aan.

gister was het mooi weer, dus ff gekeken bij het vliegveld, het was er goed druk!

dus als het 25 mei is kan je er ook op rekenen dan er vast nog zat bezoekers zijn die ff langs komen lopen ;)

ik hoop het haha, eerst wet meer bekendheid opbouwen, ook op sommige duitse sites een beetje an het promoten haha :P

wie weet dat het een leuk evenement kan worden met wat uitbreidingen ;)

ff een kleine mededeling ;)

vorige meeting ben ik haast meer bezig geweest met autos een plek aan te wijzen dan dat ik zelf wat heb kunnen rond kijken.

eigenlijk wil ik dat dit keer niet doen, neem aan dat iedereen wen een auto netjes in de rij kan aansluiten haha.

wou eigenlijk gewoon weer het zelfde als vorige keer doen.

langs de bosrand het jonge spul, dan 2 rijen in het midden de oldtimers met de konten naar elkaar toe, en dan daar tegen over weel het jongere spul.

ff een foto om het iets duidelijker te maken ;)

1267049_159548407579155_1296478374_o.jpg

en dan hopen dat de rijen nog langer worden hahaha :jerry

hoop op jullie medewerking!!

Als ik tijd heb kom ik ook, alleen jammer dat mijn auto nog zo standaard is.. maarja student en weinig budget gaan niet samen met een auto naar me wens maken :hmmz Gister al wel een embleemloos grilletje gekocht en ooit nog een opc spoiler :thumb

@Dennisastra wrote:Als ik tijd heb kom ik ook, alleen jammer dat mijn auto nog zo standaard is.. maarja student en weinig budget gaan niet samen met een auto naar me wens maken :hmmz Gister al wel een embleemloos grilletje gekocht en ooit nog een opc spoiler :thumb

Ik leef met je mee haha. Maar toch, als je dan weer een projectje af hebt, gaat het al snel weer jeuken. Toevallig heb ik ook net een schone grill aangeschaft, die ik morgen ga lakken. Proberen. Hopen dat het wat wordt...

ik weet niet of ik aanwezig ben.

kan zijn dat ik aan de astra ga klussen.

mocht dat niet zo zijn, en ik kom, is het met de Corsa. :P

@PeterNoFear wrote:Ben vorig jaar ook geweest met mijn volledig standaard Corsa B Sport, geeneens wieldoppen zelfs :jerry

Hee, mien olde beestie... Rijdt nu ergens in Deventer rond....

Ik kom van zaterdag op zondag nacht terug uit Barca. Moet dus even kijken of ik erbij ben ;-)

meschien kom ik ook wel ben net 1 week lid ofzo :puke

maar het hangt van de verzekering af heeft een kind met het stuur

van de fiets in mn deur gezeten :cry flinke schade en het hangt nu van de dagwaarde af

van mijn 82er ascona c die er verder als nieuw uit ziet :hmmz

David

Terug
Naar boven