• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

26 MEI MEETING HOOGEVEEN de bloemen zijn er..

Hij is nog bezig inderdaad !

74 heb ik er geteld, er zijn 2 mislukt dus er blijven 72 over.

Ik zal zodra het uploaden klaar is, een post van mij gaandeweg volzetten met foto's dus volg dit topic haha.

Zit nu op 30%.

Rik ;)

:thumb :thumb :kewlpics

Aangezien Rik toch foto`s zat gemaakt heeft... heb ik dus maar geen foto`s gemaakt :D

En JA op klompen, zou je eventueel wel foto`s kunnen maken.

Wat betrefd de zwarte Astra G..

volgens een vrij jonge bezoeker (jaar of 10? ) zou de wagen onder het asfalt gespoten zijn.

of dit daadwerkelijk klopt.. tja.. da weet ik niet. maar vond het wel een leuke gedachtegang van deze jongeman :P

Ben klaar hoor :)

Zat foto's inderdaad.

Dat meissie op de foto's met het lichtblauwe jas en blonde lange haren, das mijn dochter :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub

Rik ;)

@-BlendjuH- wrote:Leuke opkomst jongens :thumb

Ook leuke foto's ...

Die astra g , mat zwart gespoten of plasti dip ?

Ziet er netjes uit :D

Dank u.plasti dip. Ff wachten tot het mooi weer is kan ik hem afmaken.

Er moet nog 5 lagen op gespoten worden.

Ik vond het zeker ook een geslaagde meeting, nogmaals mijn complimenten voor de organisatie, een top lokatie en mooi geregeld op zo'n korte termijn! ;)

goedeavond allemaal

harjan en ik (janneke) en de kids vonden het ook een topdag we vonden het ook echt gezellig en een supermooie dag harjan zei al tegen mij mijn dag kan niet meer stuk die vond het echt super mooi.

en we gaan dit dan ook zeker weer doen en dan ook dezelfde locatie en wat groter.

wij willen dan ook iedereen bedanken die vandaag geweest zijn en de foto's zijn ook super.

groetjes harjan janneke en de kinderen.

Terug
Naar boven