• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

26 MEI MEETING HOOGEVEEN de bloemen zijn er..

helaas met omstandigheden hier thuis kan ik er niet meer bij zijn ! :(

hoop dat er snel een andere meet is dan ben ik er zeker bij

excuus :???:

@rickykadett wrote:helaas met omstandigheden hier thuis kan ik er niet meer bij zijn ! :(

9 juni is er ook een in brabant, denk dat ik daar ook eens na toe ga.

Maar als het weer zo blijft, kom ik toch helaas niet.

Ik ben van me eigen al van suiker, en dan 2,5uur door zo'n weer te rijden... echt geen zin in.

Maar dat beslis ik zaterdag 100% of ik kom ja of nee.

Grote kans dat ze over 3 dagen zeggen, zondag een zonnige dag... want die piet die lult maar uit zijn nek op tv.

@astraTD wrote:@rickykadett wrote:helaas met omstandigheden hier thuis kan ik er niet meer bij zijn ! :(

Ik ben van me eigen al van suiker, en dan 2,5uur door zo'n weer te rijden... echt geen zin in.

Grote kans dat ze over 3 dagen zeggen, zondag een zonnige dag... want die piet die lult maar uit zijn nek op tv.

idd ! Oant moan :P

@astraTD wrote:@rickykadett wrote:helaas met omstandigheden hier thuis kan ik er niet meer bij zijn ! :(

wtf phil, heb ik daarvoor zo me best gedaan om een meeting zo snel er achter aan te regelen haha

maar ja, 70% kans op neerslag zegt knmi.

maar we zullen zien, we hopen er maar het beste van, als he vliegveld tevreden was valt er misschien nog wel een meeting te regelen verder in de zomer ;)

@vectra208v wrote:

wat mij dan het handigst lijkt is de Mac in Assen

adres:

Mcdonalds

Hof van Parijs 1

9403 DA Assen

De tijd moeten we nog ff bekijken deze week,het is van 11 tot +/- 17.00uur

Ik hoef er niet persee al om 11 uur te zijn....maar dat is aan jullie.

Ik denk dat Peter en Crew en oscar naar mijn toe komen en misschien dat Liewe-vectra dat ook kan doen(vanuit Dokkum toch?)als hij dat wil iig.

Kweet ook niet of Peter Anne ploeg zover krijgt om met zijn G coupe mee wil maar dat zou ook wel leuk zijn.

gr.Paul

Gaaf! "Peter en Crew" klinkt wel roeg, ik ga m'n best doen om anne mee te krijgen, de Sport gaat denk ik ook mee, als pap het goed vind (staat op zijn naam blabla)

Een ander maatje van de "Crew" (gaaf!) heeft ook een corsa b, die probeer ik ook mee te krijgen ;)

@PeterNoFear wrote:@vectra208v wrote:

wat mij dan het handigst lijkt is de Mac in Assen

adres:

Mcdonalds

Hof van Parijs 1

9403 DA Assen

De tijd moeten we nog ff bekijken deze week,het is van 11 tot +/- 17.00uur

Ik hoef er niet persee al om 11 uur te zijn....maar dat is aan jullie.

Ik denk dat Peter en Crew en oscar naar mijn toe komen en misschien dat Liewe-vectra dat ook kan doen(vanuit Dokkum toch?)als hij dat wil iig.

Kweet ook niet of Peter Anne ploeg zover krijgt om met zijn G coupe mee wil maar dat zou ook wel leuk zijn.

gr.Paul

Gaaf! "Peter en Crew" klinkt wel roeg, ik ga m'n best doen om anne mee te krijgen, de Sport gaat denk ik ook mee, als pap het goed vind (staat op zijn naam blabla)

Een ander maatje van de "Crew" (gaaf!) heeft ook een corsa b, die probeer ik ook mee te krijgen ;)

we maker er gewoon "OPEL TEAM NOORDENVELD/WESTERKWARTIER" van hahaha

@Lieuwe-Vectra wrote:@OscaR-16v wrote:Laat maar ff een tijd weten paul :p dan zorg ik dat ik dan bij jou ben

Idd ! Ff tijd dan ben ik er ook !

Oscar was er vanavond ff om een bakkie koffie te doen maar wij dachten rond een uur of 12 bij mij verzamelen,dan misschien Ronnie oppikken in Assen bij de Mac en dan in een mooi rijdje richting Hoogeveen kachelen.

zeg het maar :thumbup

Als ik ff langskom zondag dan kom ik gewoon naar Hoogeveen toe, want via Assen is erg om voor mij,

aangezien in net naast Emmen woon.... Was t liefste natuurlijk gezellig met jullie allen meegereden...

Rond hoelaat zijn jullie in Hoogeveen dan bij t vliegveld grasveld?

Kan t zondag ff bekijken dan ja als ik wel/niet kom...

@Carina_1984 wrote:Als ik ff langskom zondag dan kom ik gewoon naar Hoogeveen toe, want via Assen is erg om voor mij,

aangezien in net naast Emmen woon.... Was t liefste natuurlijk gezellig met jullie allen meegereden...

Rond hoelaat zijn jullie in Hoogeveen dan bij t vliegveld grasveld?

Kan t zondag ff bekijken dan ja als ik wel/niet kom...

Als we allemaal compleet zijn en gaan rijden rond 12:15/12:30 kunnen we er om 13:00 uur ongeveer zijn.

maar dat ligt eraan hoelaat iedereen bij mij is.

Vanaf mijn huis naar Hoogeveen is 3 kwartier tot een uurtje rijden...

Ik zit nog een beetje in twijfel als ik wel/niet kom...

Voornamelijk door de auto (elektronica), maar ook een beetje omdat de meeste elkaar kennen lees ik...

Ik ken nog niemand..... Misschien een stom excuus hoor ;)

Oke dank je voor je antwoord....

Ik zal ff zien zondag als ik ff langskom bij t vliegveld.

Ik zorg dat ik er dan niet voor 13:30u ben, want dan

weet ik zeker dat jullie er dan wel zijn...

Groetjes

@Carina_1984 wrote:Oke dank je voor je antwoord....

Ik zal ff zien zondag als ik ff langskom bij t vliegveld.

Ik zorg dat ik er dan niet voor 13:30u ben, want dan

weet ik zeker dat jullie er dan wel zijn...

Groetjes

ik ben er al vanaf 11 uur hoor, iets eerder denk ik zelfs.

sowieso samen met nog 1.

ik hoop heel erg dat er wel mensen zijn die tegen 11 uur komen, anders sta ik er tot een uur of 1 te wachten op het ploegje wat uit groningen komt haha.

Terug
Naar boven