• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

26 MEI MEETING HOOGEVEEN de bloemen zijn er..

@PeterNoFear wrote:Tja die jongens van het andere merk, waren er maar 2 gelukkig,

We doen nog steeds ons best om ze om te praten...

Maar die waren bij Paul thuis al mooi op hun plek gezet, dat ze niet zo mochten vloeken bij Paul thuis :jerry

die andere ("petje") die was vroegah van VeeWagen maar nu ook OPEL :D

nog 1 of 2 meetings en die andere 2 zijn ook om hahaha

was al 1 die misschien wel een astra G ofzo wilde aanschaffen dus gaat de goeie kant op.

vw is niks mis mee maar wil er zelf niet dood in gevonden worden :jerry :jerry :jerry

zo te zien was het wel gezellig, kon jammer genoeg niet.

maar ik zal dit jaar nog een meeting organiseren in het noorden met vtn, misschien dat jullie dan ook kunnen komen :thumb

@teungts wrote:zo te zien was het wel gezellig, kon jammer genoeg niet.

maar ik zal dit jaar nog een meeting organiseren in het noorden met vtn, misschien dat jullie dan ook kunnen komen :thumb

als ie weer in apelscha is ben ik aanwezig.

@teungts wrote:zo te zien was het wel gezellig, kon jammer genoeg niet.

:thumb

@soepkiepe wrote:@jeroenk wrote:Allerbeste van de meeting was toch dat we Rik hebben omgekregen. Tegenwoordig is hij groot fan van Ajax!

Hij is zelfs meegeweest naar de Arena!! :thumb :thumb

rik.jpg

:jerry :jerry

waar is dat knopje "vind ik leuk" haha

in 1 woord... GEWELDIG!!!!!

@Ghanz wrote:Aplausje voor Jeroen

:wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors

Haha, het moest gewoon even. Je vraagt erom als je met zo'n hoofddeksel rondloopt :jerry

Onmogelijke omega gemist op de foto's helaas.

Ik was op doorreis met de vrouw richting Assen dus ff de auto's bekeken en weer doorgegaan.

Opkomst was prima mijn insziens.

Er werd tevens veel rook de lucht in geblazen door v6'en ;)

2z7idsw.jpg

w0h3d.jpg

die Omega hebben we wel gezien, maar toen men weer foto's wou maken van de auto's, was die alweer weg.

is een hele mooie Omega, vind het echt een vette, als er iets van een leger thema op zou zitten. ;)

@ Teun: is idd een idee. ;)

de omega was idd een dikke bak...miste alleen de echte leger kleuren maar mat zwart is zo te regelen toch??

De v6jes waren idd beetje rokerig,vooral die groene vectra 2.5 v6 rookte behoorlijk.

Het expansie vaatje vor de koelvloeistof vond ik persoonlijk een beetje olie achtig zwart van binnen dus ben bang dat er een koppakking lekt,verder wel een mooie vec.

heb vandaag de bloemen heen gebracht.

de beste man wist volgens mij niet helemaal wat hem overkwam hahaha.

hij vond het zeer mooi en waardeerde het ook heel erg dus.

ook waren er een paar mensen die zeiden dat janneke ook wel wat verdiende als bedankje, dus ook die heeft wat gekregen ;)

er waren verder totaal geen klachten geweest, dus een volgende keer was daar ook wel weer mogelijk na overleg.

de foto's.. (helaas niet de mooiste foto's mijn excuses daar voor)

20130528140412.jpg

20130528140417.jpg

en dit heeft janneke voor haar zelf uit gezocht ;)

20130528184426.jpg

20130528184430.jpg

20130528184443.jpg

nogmaals..

namens janneke en mij hartstikke bedankt, en hopelijk volgend jaar opnieuw.

(al hoor ik van velen dat ze het liever wat eerder hebben haha)

GOED BEZIG HARJAN !!!!

:thumb

en Janneke natuurlijk ok :P

tot ziens op de NAJAARS meet luitjes.

Datum volgt nog.

hahaha

pfff oke jullie je zin..

maar ik ben niet z van het voor jaar en najaar gebeuren, wanneer is het ongeveer na jaar hahah, dan kan ik daar ff rekening mee gaan houden en nu eens wat eerder plannen dan een week voor de meeting :P

:jerry :jerry

Terug
Naar boven