• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

260 teller komt maar tot 10km/u, display op BC ook

Hier op het forum een 260 teller overgenomen. Na inbouw komt de teller maar tot 10km/u, de snelheid op het display van de BC komt ook niet verder dan 10km/u (deze werkt wel. goed met een andere teller)

Buiten dat de snelheid niet klopt doet de dag/kilometerteller het ook niet.

tellersignaal komt van het ABS en is goed (getest met een andere teller)

iemand een idee?

Of die geleverd is in de astra f c20xe weet ik niet dacht 240km/h.

Doet de toerenteller het ?

Mss dat je het kontactje op de versnellingsbak moet veranderen om de teller werkend te krijgen .

Of die geleverd is in de astra f c20xe weet ik niet dacht 240km/h.

Mss dat je het kontactje op de versnellingsbak moet veranderen om de teller werkend te krijgen .

[rquote=1848668&tid=141067&author=belgium turbo]Of die geleverd is in de astra f c20xe weet ik niet dacht 240km/h.

Mss dat je het kontactje op de versnellingsbak moet veranderen om de teller werkend te krijgen .[/rquote]Teller is ook geleverd in een C20XE in 1994 geloof me (de 240 ook). Toerenteller is het probleem niet. Enige verschil tussen de V6 teller en de 260 teller is de toerenteller zelf (4 tegen 6 cilinder).

Verder maakt het geen ruk uit omdat de tellerbakken identiek zijn.

teller is elektronisch en heeft geen tellerkabel

[rquote=1848668&tid=141067&author=belgium turbo]Of die geleverd is in de astra f c20xe weet ik niet dacht 240km/h.

Mss dat je het kontactje op de versnellingsbak moet veranderen om de teller werkend te krijgen .[/rquote]Teller is ook geleverd in een C20XE in 1994 geloof me (de 240 ook). Toerenteller is het probleem niet. Enige verschil tussen de V6 teller en de 260 teller is de toerenteller zelf (4 tegen 6 cilinder).

Verder maakt het geen ruk uit omdat de tellerbakken identiek zijn.

teller is elektronisch en heeft geen tellerkabel

Terug
Naar boven