• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

27-28-29 Mei 2011 de 1e Olde Opels Meeting!

Voor de navigatierijders onder ons, de ingang van het meeting terrein ligt aan de Griftdijk te Oosterhout (gld).

Op de aanrijroutes staan bewegwijzeringsborden naar de meeting. Kunnen jullie niet missen.

Check, ik heb ze gespot vanavond in de file. Ik zat al te denken waarvoor het zou zijn. Nieuwe Opel Dealer ofzo maar nu valt het kwartje, ik zal eens kijken of ik tijd heb dit weekend, zo ja, kom zeker even buurten.

@manta_dennis wrote:Is een thuis wedstrijd voor je. Vanaf de A325 ri. Nijmegen kom je borden met het opel tegen voor de bewegwijzering.

klopt,werk in nijmegen en zag de bordjes al staan,tot morgen

ben er vandaag stiekum ook even langskop gereden. king:

rond 1 uur vanmiddag was dat. heb maar een klein stukje ervan gezien, daar stonden al iets van 12 auto's. onderweg kwam ik ook nog een blauwe manta tegen en een rekord C 2 deurs sedan. ik denk dat veel mensen vrijdags nog moeten werken, en dat ze vanavond en morgen komen aanrijden. :thumb

@manta_dennis wrote:@Astraman, is voor jou toch ook een thuiswedstrijd! Kom gewoon gezellig kijken joh. :jerry :jerry

Jah ik ga zeker me best doen, alleen de kadett heeft (nog steeds) rotte uitlaat, en heb nog andere verplichtingen (gaat privé allemaal niet zo lekker), maar had zeker het voornemen om minimaal even over het terein heen te lopen...

Ik ben er net ook even langs gereden met een zwarte lancer evo i.pv. mijn zwarte opel :-) Misschien als ik hem nog aan het rijden krijg morgen dat ik met de ascona kom anders gezellig op de fiets :-) Dat is ook maar 10 minuutjes. Fijn weekend alvast gewenst voor de "Die hards"!

@HAICO wrote:rond 1 uur ?

ik heb je niet gezien,ben je wel op het terrein geweest ?

nee ik ben niet op het terrein geweest. heb alleen achter die school even een omgekeerd. en 3x langs het terrein gereden. zag jou 2 deurs commodore sedan ook staan. en veel manta B's. reed zelf in een blauwe toyota camry moest gekeurd worden voor gas bij RDW.

manta staat hier glimmend klaar in de garage

straks als ik thuis ben de ascona nog even poetsen

en dan morgen met beide auto,s die kant op !

Zo ben thuis. Meeting was goed georganiseerd! Was niet enorm druk maar dat zal morgen wel anders zijn, kan toch niet komen morgen ivm helpen van vrienden.

Foto's ga ik morgen even bewerken, er zat een vuiltje op de sensor dus dat wordt shoppen.

Nou. onze Manta's staan ook klaar.

Alleen geen tijd om te poetsen. en we hebben hier een zeik buitje gehad dus heel de auto zit onder de zooi.

maar goed dat mag de pret niet drukken.

tot morgen vroeg allemaal!

we zijn terug van de oldeopels meeting en het was een top weekeind :thumb

niets dan lof voor de organisatie het was perfekt voor elkaar zelfs een invalide toilet.

nog een mooi modelletje van een 2 deurs A commodore gescoord.

en 2 bekers,de eerste was niet zo'n verrassing ,maar de laatste was ook voor mij ,en dat was de best of show :shock:

jongens en meisjes van de olde opels club heel erg bedankt :!:

002-59.jpg

003-49.jpg

zo ik parkeer net de Manta weer op de oprit

wat een weekend!!! :wors :wors

heel hard gewerkt maar ook heel erg genoten van het enthousiasme van de bezoekers

Namens iedereen van Olde Opels kan ik dan ook wel zeggen

HEEL ERG BEDANKT VOOR HET KOMEN :wors :wors

en nu even een flink aantal uren slaap inhalen :jerry

zo hier ook alles weer in de garage

was zeker een top meeting ! alle harde werkers bedankt

voor het eerst in mijn ( opel ) leven maar eens meegedaan aan het concours

en jawel twee bekers mee naar huis !!

bekers.jpg

hier nog een paar plaatjes

29052011559.jpg

29052011582.jpg

29052011577.jpg