• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

27-28-29 Mei 2011 de 1e Olde Opels Meeting!

zo de eerste 2 vrachten staan weer thuis.

morgen nog ff de kant op voor de laatste spullen.

was een heel geregel om het voor elkaar te krijgen maar het was erg leuk

mensen die er geweest zijn :thumb

ook wij zijn weet terug van een zeer geslaagde weekend!!!!!!

de plaats was mooi met een super mooi veld en een goede hal.

het weer viel gelukkig ook mee met een klein buitje op zaterdag tegen de avond,maar verder super,ben zo rood als een kroot

er waren zelfs heel veel duitsers wat ik zelf niet had verwacht,jammer dat er zo heel weing mensen van de mantaclub waren die zijden dat ze zouden komen en niets van zich hadden laten horen.

wij van opn hebben zich super geamuseerd,en nog lekker wat mooie auto's gekeurd op de zondag.er zat heel mooi spul tussen.

olds bedankt voor dit mooi weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik zou ook naar het weekend komen maar door technische problemen en ook nog het geval dat de straat hier aan 2 kanten open lag kon ik niet met de commo weg

sorry volgende keer beter

iedereen van de oldeopels die deze meeting mogelijk hebben gemaakt wil ik zeer bedanken! echt super wat jullie neergezet hebben. hartelijk dank daarvoor namens de familie Romijn. zelfs me moeder heeft zich goed vermaakt :jerry

volgend jaar ben ik weer van de partij. uiteraard mogen jullie volgend jaar eventueel een beroep op ons doen ivm de ijsrijd-auto, en/of ringsteek auto.(is een mooi terrein voor dit soort activiteiten.)

Wat zekers een geslaagd weekend. Hoop tijd en voorbereidingen zijn er wel ingegaan. :D :D

De bezoekers allemaal bedankt voor de komst en de positieve reacties. Zeer leuk om te lezen. :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

Ik ben zaterdag ook nog even geweest..

Het was zeer goed georganiseerd. Vond er zaterdag niet zo heel veel auto's staan maar er stonden er wel een paar mooie bij.

Op naar nummer 2 :)

Wij waren en zaterdag en zondag geweest. Alleen maar lof over het terrein en organisatie! Mooi Mooi!

Ook nog eens in de prijzen gevallen en een beker naar huis mee mogen nemen. Helaas niet voor het concours, daar 4de geworden:) haha

Afijn, goed geregeld allemaal! Volgend jaar weer :wors

petje af voor de 'olde opels crew'. alles perfect en tot in alle details geregeld.

zelfs nacht ploegen. 24 uur perfectie.

en werkelijk het enige minpuntje dat ik kan bedenken.......

niemand van het manta bestuur die even kon komen kijken?

echt geweldigge foto's :thumbup

iedereen bedankt voor de leuke reacties..

wij hopen dat jullie er net zo van genoten hebben als wij..

ik vermoed dat de foto's die gemaakt zijn door het olde opels team binnenkort wel op onze site staan

@manta_dennis wrote:Mooie foto's Stender. Je hebt aardig je best gedaan met al die foto's. Ook de overzicht foto's vanaf die bult zijn mooi.

Dankje :thumbup was leuk om te fotograferen daar, beetje kloten met het bewerken enzo achteraf. Wel jammer dat ik de concours heb gemist maargoed.

Maar, volgend jaar weer? :jerry

Terug
Naar boven