• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

27 Juli NO LIMIT crew & Photograph-D meeting @ Deventer

@81supporter wrote:Wat ik zo hoor worden er veel mensen / bolides verwacht.

Ik hou niet van Facebook ed. maar daar schijnt meer animo te zijn over deze bijeenkomst.

Maar tussen zeggen dat je komt en komen zit best wat verschil.....

Ik deel handtekeningen uit bij mijn auto aan mijn fans....... :wub

ach, mocht ik niet komen, is er ergens wat gebeurt, in die 20 minuten dat de rit Raalte - Deventer duurt.... :P

Als ik er ben is mijn Cali net van de choke af ( 3 a 4 minuten minuten )......daarom halverwege een tussenstop gepland om extreme vermoeidheid tegen te gaan.

@*Jurgen* wrote:Dan rij je ook geen 80 als je bij mij over de weg komt :vertag ;)

Ik rij vanaf mijn huis direct het industrieterrein op bij de Industrieweg en maak een tussenstop bij Andrees om 20.00 uur ivm verplichte rust na 2 minuten.

Vervolgens de volgende 2 minuten om bij de Scheg te komen.

Eerlijk is eerlijk.....dan moeten de stoplichten wel op groen staan.

Ik woon hemelsbreed 400 meter van Automat af.

Ik ben er ook a.s. vrijdagavond! Weliswaar zonder Opel maar toch, als Deventernaar en Opel liefhebber ben ik er natuurlijk bij :) Ben benieuwd, eerste meeting sinds 6 jaar... :jerry

81supporter, als jij 400m van Automat af woont, wonen wij redelijk dicht bij elkaar. Zou m'n ogen eens open houden voor gepimpte Cali's ;)

Ik ben er natuurlijk als trotste opelrijdende Deventenaar hier ook wel weer te vinden en GStation ik zie en spreek je daar wel, maar stel je hier op het opel-forum wel ff voor is wel zo netjes en natuurlijk ff een paar :kewlpics :kewlpics van de station :angel :angel :angel :angel :angel :angel

Hee die Andre! ;)

Zal ik nog even doen hoor. Eerst morgen een paar foto's van de Station maken :thumb :kewlpics

Enne wel de Coupe mee nemen he!! :jerry

GStation: toevallig niet Jay, of wel?

en ik zal er al rond half 9 zijn, maar nog niet bij de Scheg. :P

kom met een klein groepje in 1x aan. :D

@ Andre: zie je daar. :jerry

Deventenaren en andere belangstellenden verzamelen bij Andrees snackbar om 20.00 uur ?

Rijden we gezamenlijk de laatste 2 minuten richting Scheg.

Kunnen we ff kennis maken.

@Andrevanterve wrote:Ik ben er natuurlijk als trotste opelrijdende Deventenaar hier ook wel weer te vinden en GStation ik zie en spreek je daar wel, maar stel je hier op het opel-forum wel ff voor is wel zo netjes en natuurlijk ff een paar :kewlpics :kewlpics van de station :angel :angel :angel :angel :angel :angel

alleen jammer dat je biij fiat werkt ;)

ik zie je regelmatig rijden zal hem dan nu toch eens van dichtbij zien

@marijnl1988 wrote:@Andrevanterve wrote:Ik ben er natuurlijk als trotste opelrijdende Deventenaar hier ook wel weer te vinden en GStation ik zie en spreek je daar wel, maar stel je hier op het opel-forum wel ff voor is wel zo netjes en natuurlijk ff een paar :kewlpics :kewlpics van de station :angel :angel :angel :angel :angel :angel

alleen jammer dat je biij fiat werkt ;)

ik zie je regelmatig rijden zal hem dan nu toch eens van dichtbij zien

Daar werkte ik al voordat het Fiat werd en als je 1 keer met het Opelvirus besmet bent stap je daar ook niet zo van af.

Binnenkort hebben wij van Dutch Blitz Society onze eigen clubavond in Apeldoorn misschien leuk om daar een kijkje te nemen maar spreek me vanavond daar maar aan en dan mag je wel een kijkje nemen in de coupe hoor :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry en misschien dat mijn vriendin ook mee gaat met haar Corsa.

Terug
Naar boven