• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

29 mei Heëlesj AutoSjtuute (Heerlen)

[rquote=1917154&tid=144612&author=charlois187]Ik zelf hou ook absoluut niet van de plastic fantastic wagens, maar meer het strakkere werk zonder

taartscheppen enzo....maar er is toch wel een grote markt voor:o

Maar ik heb bijv. een Opel Monza

met een motorische upgrade naar een C30NE uit een Omega 3000 en 18 inch BBS Le Mans velgen

maar hij is niet verlaagd ofzo......voldoet dit?[/rquote]

strakke bakken met dikke velgen zijn altijd welkom

Er hangt ook leuke reclame van dit treffen op een mege tv scherm op de markt in heerlen, met in het promo filmpje een C Coupe! :D

idd selectie is nodig maaar het is geen belgische selctie waar niets fouts binnenkomt verlaging en velgen is minimum en dit verwege het feit dat je in nederland geen echte selectie kan houden omdat het in nl over het algemeen toch lang leve de poly is en ongespoten rond rijden (echte autostyle wagens)

Er hangt ook leuke reclame van dit treffen op een mege tv scherm op de markt in heerlen, met in het promo filmpje een C Coupe! :D

idd selectie is nodig maaar het is geen belgische selctie waar niets fouts binnenkomt verlaging en velgen is minimum en dit verwege het feit dat je in nederland geen echte selectie kan houden omdat het in nl over het algemeen toch lang leve de poly is en ongespoten rond rijden (echte autostyle wagens)

Zo streng was de selectie toch niet,,,,,heb een hoop plastic over the top gezien en frikandellen.

denk ook dat het moeilijk is om alleen lage strakke bakken neer tezetten,voor al als franse en japanse merken komen.

stonden wel een paar mooie bij.

bedankt iedereen voor het komen ook van het opel -forum en hopelijk tot volgend jaar

team possible

Ps Grey illusion / Tim

we zagen je zafira wel rijden maar waarom was je niet het terrein opgekomen de auto was mooi genoeg dat zeker (we hadden je wel gespot)

Zo streng was de selectie toch niet,,,,,heb een hoop plastic over the top gezien en frikandellen.

denk ook dat het moeilijk is om alleen lage strakke bakken neer tezetten,voor al als franse en japanse merken komen.

stonden wel een paar mooie bij.

@b_elev wrote:bedankt iedereen voor het komen ook van het opel -forum en hopelijk tot volgend jaar

team possible

Ps Grey illusion / Tim

we zagen je zafira wel rijden maar waarom was je niet het terrein opgekomen de auto was mooi genoeg dat zeker (we hadden je wel gespot)

hahaha,hadden jullie me toch gezien :D

thnx voor compliment

ik kon niet zo heel lang blijven en ik dacht dat er een inschrijving voor nodig was.

en ik was de dag ervoor naar de ardennen geweest en met 180 km/h terug gekomen,,,vol met dikke vliegen en ik zal hem nooit ongepoetst op een meeting zetten,als ik meer tijd had gehad,,,,had hij er idd tussen gestaan

greetz grey/tim

bedankt iedereen voor het komen ook van het opel -forum en hopelijk tot volgend jaar

team possible

Ps Grey illusion / Tim

@b_elev wrote:bedankt iedereen voor het komen ook van het opel -forum en hopelijk tot volgend jaar

team possible

Ps Grey illusion / Tim

hahaha,hadden jullie me toch gezien :D

thnx voor compliment

ik kon niet zo heel lang blijven en ik dacht dat er een inschrijving voor nodig was.

en ik was de dag ervoor naar de ardennen geweest en met 180 km/h terug gekomen,,,vol met dikke vliegen en ik zal hem nooit ongepoetst op een meeting zetten,als ik meer tijd had gehad,,,,had hij er idd tussen gestaan

greetz grey/tim

Terug
Naar boven