• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

2k Autolak uit urk

hey chris.

in vroomshoop of die kant op zit er ook een die lak verhandeld.

naar wat ik weet goede 2k lak. incl, verharden, en primer.

maar bovenstaande uit urk lijkt mij niet gek voor je manta :D

origineel gepost door JohnSmith

is het hopen voor je dat hij de verf niet bij multipaint i8n drinten haald, want die is gisteren afgebrand

Klopt, was een heftige brand daar!

origineel gepost door JohnSmith

is het hopen voor je dat hij de verf niet bij multipaint i8n drinten haald, want die is gisteren afgebrand

Klopt, was een heftige brand daar!

origineel gepost door Ghanz

hey chris.

heb je een nummer of linkje ofzo?

origineel gepost door Ghanz

hey chris.

heb je een nummer of linkje ofzo?

nee helaas niet, maar zal zaterdag eens informeren voor je.

misschien al wel te laat voor de manta.

maar je weet niet wat de toekomst brenge moge :D

nee helaas niet, maar zal zaterdag eens informeren voor je.

misschien al wel te laat voor de manta.

maar je weet niet wat de toekomst brenge moge :D

nee heb nog niks.

de man uit urk kon me maar een paar kleuren leveren, en de grondlak die hij eerst wel kon leveren kan hij nu niet meer leveren.

heb nu wel een adresje voor hele goed 2k lak. van iemand uit bergentheim die leverancier is aan heel veel autospuiters.

25,- voor liter grondlak

50,- voor liter aflak

merk is kristal, schijnt goed te zijn.

nee heb nog niks.

de man uit urk kon me maar een paar kleuren leveren, en de grondlak die hij eerst wel kon leveren kan hij nu niet meer leveren.

heb nu wel een adresje voor hele goed 2k lak. van iemand uit bergentheim die leverancier is aan heel veel autospuiters.

25,- voor liter grondlak

50,- voor liter aflak

merk is kristal, schijnt goed te zijn.

Nee sorry kristal is rommel;)

Daar komt bij dat 50 euro niet echt spotgoedkoop is..

Wij betalen inkoop rond de 39euro voor 1 liter RM lak..

Tevens moet je als je lak koopt bij zoeen kerel altijd even informeren of de houdbaarheidsdatum nog goed is;)

GHa gewoon naar een spuitery in de buurt en haal daar je lak vandaan.

Verder zou ik adviseren om meteen een kleefdoek te bestellen,na het ontvetten even nakleven en dan spuiten.

succes ermee

Tevens moet je als je lak koopt bij zoeen kerel altijd even informeren of de houdbaarheidsdatum nog goed is;)

Verder zou ik adviseren om meteen een kleefdoek te bestellen,na het ontvetten even nakleven en dan spuiten.

succes ermee

www.dnijboer.nl

Mijn spuiter heeft daar mijn lak gehaald.. Ook niet te gek duur vind ik persoonlijk..

Moet wel zeggen dat mijn spuiter het liefst met conventionele lak werkt, omdat die iets dikker is, maar je kan daar ook gewoon 2K bestellen..

Enig nadeel, je moet kleurcode en automodel van die lakcode opgeven..

www.dnijboer.nl

Mijn spuiter heeft daar mijn lak gehaald.. Ook niet te gek duur vind ik persoonlijk..

Moet wel zeggen dat mijn spuiter het liefst met conventionele lak werkt, omdat die iets dikker is, maar je kan daar ook gewoon 2K bestellen..

Enig nadeel, je moet kleurcode en automodel van die lakcode opgeven..

origineel gepost door stoppelflieger

succes ermee

en toch levert hij aan ongeveer 150 autospuiters, en dit is 1 van zijn standaard merken.

ik gebruik normaal lak van de beer, alleen is mij dat net wat te duur voor de manta, want de beer kost mij ongeveer 75 euro per liter.

39 euro inkoop is inderdaad niet zo veel, maar daar heb ik niks aan want moet toch de verkoopprijs betalen, en dan komt er nogal wat overheen:P ik denk dat je dan al mooi op de 60 euro aan gaat.

origineel gepost door stoppelflieger

succes ermee

en toch levert hij aan ongeveer 150 autospuiters, en dit is 1 van zijn standaard merken.

ik gebruik normaal lak van de beer, alleen is mij dat net wat te duur voor de manta, want de beer kost mij ongeveer 75 euro per liter.

39 euro inkoop is inderdaad niet zo veel, maar daar heb ik niks aan want moet toch de verkoopprijs betalen, en dan komt er nogal wat overheen:P ik denk dat je dan al mooi op de 60 euro aan gaat.

Terug
Naar boven