• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

3 opels gewassen binnen 1 uur dankzij R&N cleaning

Wat juffer1 zegt klopt, veel autoverkopers doen ook even snel wat rommelen met fillers e.d. zo ook bij onze astra H, in de showroom was er geen krasje te zien, na een week gewassen en bij het eerste afspoelen met gewoon water voor het wassen zag ik het al, er kwam schuim van de auto af, na het wassen verschillende steenslag plekken op de motorkap en bumper :thumbdown :puke

Waarschijnlijk had je het in de showroom enkel kunnen zien als je een UV lamp mee had genomen, tijdens de proefrit was er ook niks van te zien, typisch slinkse verkoop truukjes :fy1

nu is het zaak het zo goed mogelijk bij te houden, balen is het wel.

www.astratuningclub.nl

Aankomende dinsdag ga ik mijn GTC grondig aanpakken. Opa en oma zijn op vakantie en dan heb ik de garage en carport 2 weken voor mijzelf ;)

Ik zal er dan ook wel wat foto's van posten.

Aankomende dinsdag ga ik mijn GTC grondig aanpakken. Opa en oma zijn op vakantie en dan heb ik de garage en carport 2 weken voor mijzelf ;)

Ik zal er dan ook wel wat foto's van posten.

Ja tegen jou is niet op te poetsen :thumb

-offtopic

Er is een ander (poets)topic bezig zoeken een plek voor een demonstratie

zo te horen heb je 2 weken plaats zat hahha en scheelt jou poetsen :jerry

En iedereen bedankt voor alle reacties

Jan

Vorige week de auto grondig aangepakt.

-Wassen (2 emmers met een overdosis shampoo en een scheut All purpose cleaner om alle oude waxresten te verwijderen)

-kleien

-polijsten met Monello Inizio Forza op een oranje pad op de rotary gevolgd door Mezzo op een witte pad op de Dap. Daarna gefinished met Finale op een groene pad tevens op de excentrische Dap.

-Glaze (black Hole) op de Dap met een zwarte pad. Hier gaat je auto pas van glimmen!

-EXP sealent voor de bescherming

-Nog een laatste laagje Natty's Paste Wax blue voor een extra glimmend laagje ;)

Verder de auto nog even van binnen gedaan (was al in nieuwstaat) en het kunststof en de banden zwart gemaakt en de velgen in de NXT wax van Meguiars gezet (had ik nog staan).

Ik denk dat het de meeste van jullie niets zegt alle benamingen hierboven maar dit is in ieder geval het resultaat:

IMAG0049.jpg

IMAG0062.jpg

IMAG0050.jpg

IMAG0053.jpg

IMAG0051.jpg

IMAG0061.jpg

spiegeltje spiegeltje....

IMAG0091.jpg

Ik heb dus inderdaad goed gebruik gemaakt van de garage jwvanyperen ;)

Ja tegen jou is niet op te poetsen :thumb

-offtopic

Er is een ander (poets)topic bezig zoeken een plek voor een demonstratie

zo te horen heb je 2 weken plaats zat hahha en scheelt jou poetsen :jerry

En iedereen bedankt voor alle reacties

Jan

Nou dat kan je wel zeggen :wors

Kolere wat ziet die er (weer/nog steeds) mooi uit :thumb

-offtopic

Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ie nog steeds te koop staat

Gr Jan

Vorige week de auto grondig aangepakt.

-Wassen (2 emmers met een overdosis shampoo en een scheut All purpose cleaner om alle oude waxresten te verwijderen)

-kleien

-polijsten met Monello Inizio Forza op een oranje pad op de rotary gevolgd door Mezzo op een witte pad op de Dap. Daarna gefinished met Finale op een groene pad tevens op de excentrische Dap.

-Glaze (black Hole) op de Dap met een zwarte pad. Hier gaat je auto pas van glimmen!

-EXP sealent voor de bescherming

-Nog een laatste laagje Natty's Paste Wax blue voor een extra glimmend laagje ;)

Verder de auto nog even van binnen gedaan (was al in nieuwstaat) en het kunststof en de banden zwart gemaakt en de velgen in de NXT wax van Meguiars gezet (had ik nog staan).

Ik denk dat het de meeste van jullie niets zegt alle benamingen hierboven maar dit is in ieder geval het resultaat:

IMAG0049.jpg

IMAG0062.jpg

IMAG0050.jpg

IMAG0053.jpg

IMAG0051.jpg

IMAG0061.jpg

spiegeltje spiegeltje....

IMAG0091.jpg

Ik heb dus inderdaad goed gebruik gemaakt van de garage jwvanyperen ;)

dankje!

Ik snap het ook niet. Aan de prijs ligt het volgens mij niet maarja.

Het is nu overigens ook geen schande om erin te moeten rijden. Het is echt net een spiegel. Ik zie de mensen letterlijk achterstevoren op de fiets zitten als ze door de straat komen en heb al genoeg compliment gehad dus dat is altijd leuk na al die uren werk.

Nou dat kan je wel zeggen :wors

Kolere wat ziet die er (weer/nog steeds) mooi uit :thumb

-offtopic

Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ie nog steeds te koop staat

Gr Jan

dankje!

Ik snap het ook niet. Aan de prijs ligt het volgens mij niet maarja.

Het is nu overigens ook geen schande om erin te moeten rijden. Het is echt net een spiegel. Ik zie de mensen letterlijk achterstevoren op de fiets zitten als ze door de straat komen en heb al genoeg compliment gehad dus dat is altijd leuk na al die uren werk.

Terug
Naar boven