• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

3 traps automaat

kywieman

Post weinig
Hallo,

Zijn er nog plaatsen, bedrijven waar ik onderdelen kan krijgen voor een 3 traps automaat van GM.

Bijv. keringen en filters

De 3-gang automaat is een TH180 en met lockup een TH180C

Hier kun je nog veel krijgen of in Australie zoeken onder de naar Trimatic of in de US onder TH180

Denk dat dat moeilijk word de laatste 3-gang automaat is meer als 20 jaar terug gemaakt ergens in 86 is de laatste TH180C van een Rekord van de band gelopen.

Aangezien het al voor een A-Vectra soms moeilijk is,ik moest laatst een waterslang naar de kachel hebben van een A-Vectra en die was al niet meer leverbaar....

origineel gepost door ckad

Ik heb nog een pakkingsetje met filter liggen. Kun je voor weinig hebben. Laat maar effe weten.

Ik heb daar wel erg interesse in.

wat wil je er voor hebben?

groeten,

Mario

origineel gepost door charlois187

origineel gepost door ckad

Ik heb nog een pakkingsetje met filter liggen. Kun je voor weinig hebben. Laat maar effe weten.

Ik heb daar wel erg interesse in.

wat wil je er voor hebben?

groeten,

Mario

Je hebt een pm

Dure dure zaak die DR.Manta bij Amtrans kost een filter setje nog geen 2 tientjes en bij Dr.Manta 100.....

Is gewoon belachelijk wat die DR.Manta telt...

Terug
Naar boven