Sinds 1,5 week hoorde ik een bonkend geluid achter. Soms was het er en soms niet. Samen met de monteur gereden en toen was er natuurlijk niets te horen, monteur e.e.a. gecontroleerd en kon geen probleem vinden. Vrijdag was het geluid er weer. Nog maar eens naar de monteur gereden maar toen hij mee reed was het geluid weer weg om gek van te worden. Hij controleerde alles nog een keer en kwam er toen achter dat er 2 wielbouten weg waren, dit was de eerste keer (ook mij) niet opgevallen. De bouten bleken afgebroken. een derde 3 bout zat los en toen hij deze wilde aandraaien brak ook deze bout af. Dus 3 van de 5 bouten afgebroken.
ik heb lichtmetalen velgen van Opel en ook stalenvelgen voor de winterbanden van Opel. Ik heb echter maar een set bouten (geen andere bouten gekregen van de vorige eigenaar) en dacht op dit forum gelezen te hebben dat op Opel voor beide velgen dezelfde bouten gebruikte.
Weet iemand hoe het nu zit heb ik andere bouten nodig voor de stalen velgen als voor de licht metalen velgen? Beide zijn Opel velgen.
Ik heb anders geen idee hou er 3 bouten kunnen afbreken, ik zet ze altijd met een moment sleutel vast. Ik weet niet hoe de vorige eigenaar dat deed. Ik vertrouw de bouten nu niet meer en zit er aan te denken om ze allemaal te vervangen.
ik heb lichtmetalen velgen van Opel en ook stalenvelgen voor de winterbanden van Opel. Ik heb echter maar een set bouten (geen andere bouten gekregen van de vorige eigenaar) en dacht op dit forum gelezen te hebben dat op Opel voor beide velgen dezelfde bouten gebruikte.
Weet iemand hoe het nu zit heb ik andere bouten nodig voor de stalen velgen als voor de licht metalen velgen? Beide zijn Opel velgen.
Ik heb anders geen idee hou er 3 bouten kunnen afbreken, ik zet ze altijd met een moment sleutel vast. Ik weet niet hoe de vorige eigenaar dat deed. Ik vertrouw de bouten nu niet meer en zit er aan te denken om ze allemaal te vervangen.