• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

30 November Meeting MantaClub ZH

Mich

Post weleens wat
30 November Meeting Mantaclub ZH

30 November is er een meeting van MantaCluib Zuid Holland.

Deze keer maar weer gewoon in Bleiswijk.

Restaurant 't Zeeltje

Kooilaan 3 Bleiswijk.

Aanvang 12.00 uur.

jaja, ik kan eindelijk weer een keer! gezellig!!! heb dan wel geen manta (gelukkig :jerry) maar kom wel even aanwaaien met de Kadett!

weet niet of ik dan kan maar zal het ff bespreken met me meisie misschien wel ff leuk om langs te komen mits het weer ook beetje meezit

Zeg maar gerust...NIEMAND!!!

Ik heb daar 80 minuten voor de kat z'n viool gestaan.

Okay....het was dan wel slecht weer...maar dat boeit niet...

We hebben daar wel vaker gestaan met slecht weer.

Daar is het restaurantje dan weer voor.

En voor degenen die niet met een Manta wilden/konden komen, had dan bijv met een andere auto gekomen.

Gebeurd ook vaak genoeg.

Vorige keer was het ook al k.t!!!

origineel gepost door Mich

Zeg maar gerust...NIEMAND!!!

Ik heb daar 80 minuten voor de kat z'n viool gestaan.

Okay....het was dan wel slecht weer...maar dat boeit niet...

We hebben daar wel vaker gestaan met slecht weer.

Daar is het restaurantje dan weer voor.

En voor degenen die niet met een Manta wilden/konden komen, had dan bijv met een andere auto gekomen.

Gebeurd ook vaak genoeg.

Vorige keer was het ook al k.t!!!

das wel triest ja:hmmz

maarre hoeveel leden heeft mantaclub zh dan eigenlijk?

(zowiezo 1 ):D;)

Ja weet ik....maar goed...dit is nu de 2de keer achter elkaar dat er niemand komt. Zonde van m'n tijd dus.

Ik probeer het in Januarie voor de laatste keer, en mocht er weer niemand of bijna niemand komen dan stop ik met de 8 wekelijkse meetings en wordt het misschien wel om de 10 weken. dat zijn er dan 5 per jaar ipv. 6.

En indien dat nog steeds niet werkt, dan misschien maar 1 per 3 maanden.

Wat misschien ook wel een goed idee is:

Een seizoenstop/winterstop inlassen.

opzich kun je dat ook beter doen denk ik winterstop aangezien alle meetings minder worden zodra het kouder en regenachtig word dan is er al bijna niemand op een meeting

dat zie ik ook vaak genoeg hier in de buurt met algehele meetings

normaal 50 autos en zodra het regend misschien stuk of 10

Waren het er bij ons maar 10!!!

Dan zou ik het bijna nog een hele geslaagde meeting kunnen noemen!!!!!

Bij deze even mijn oprechte excuses voor het feit dat ik afwezig was. Ten 1e was ik ziek en had ik het ritje naar bleiwijk niet gered zonder 6x te stoppen om te kotsen :puke en ten 2e was het weer echt vreselijk slecht!

Neemt niet weg dat ik me even netjes af had moeten melden,dus bij deze sorry Michel

Ziek is ziek...niets aan te doen. Maar ik neem toch aan dat niet iedereen ziek was. En dat 2 meetings achter elkaar???

Het weer was slecht...althans daar leek het in eerste instantie op. Heeft een klein beetje gesneeuwd. De sneeuw ging al heel snel over in regen waardoor het kleine beetje sneeuw wat er lag ook weer heel snel verdween.

Maar goed...in Januaruie zou de volgende meeting moeten zijn, maar die laat ik vanwege de eventuele weersomstandigheden dus niet doorgaan.

De eerstvolgende meeting is daarom pas op Zondag 22 Maart.

Terug
Naar boven