• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

3rd VAG-OPEL day

ff de lijst met de standen aangepast.

- Custom Cleaners (met oa Mequairs)

- De Vos Tuning

- Robert Racing

- Pro-lettering

- Miniatuurtjes

- Ultimate Style

-Online styling parts met een grotere stand dan vorig jaar

(www.onlinestylingparts.com)

en er zullen er ongetwijfeld nog wel bijkomen.

Ook dit jaar hebben we van onze sponsor (Opeltuning, Tuning en VW Speed) weer boekjes gekregen.

Dus elk zakje zal van 1 van de deze 3, 1 boekje bevatten.

Omdat het aan de inkom altijd zo druk is, gaan we wederom de boekjes op voorhand in de zakjes steken.

Vorig jaar waren er enkele mensen komen klagen die met een opel reden en die een VW Speed hadden gekregen en andersom.

Dit jaar bestaat die kans weer, maar het is dan tenslotte ook een VAG-OPEL day hé.

De mensen van Astra Owners Club kijken ernaar uit om terug te komen en er komen steeds meer en meer auto's bij.

Ze maken dan ook de nodige reclame voor de meeting.

kom ook langswaaien.

heb begrepen dat doug (PV magazine) en aanhang ook reeds de overtocht geboekt hebben:thumbup

ja dit klopt idd, en de mensen van www.eu-mania.co.uk zullen ook aanwezig zijn.

Er komt sowieso een repo in de Opeltuning , tuning en VW Speed van de meeting. En er zullen ook enkele andere binnen- en buitenlandse magazines aanwezig zijn om auto's een repo te bezorgen.

De mensen van www.eu-mania.co.uk hebben ook meegedeeld dat ze langs komen met enkele wagens.

Een voorsmaakje van wat jullie mogen verwachten:

Er komt ook een saxo mee, deze zal uiteraard niet deelnemen aan de meeting, maar zal wel te bewonderen zijn

goh deze meeting lijk me erg vet om te kijken alleen de afstand van Friesland naar belgie :P. Ik denk dat ik toch even een groepje moet samenstellen om daar heen te gaan. Is niks aan om helemaal alleen heen te gaan ;)

origineel gepost door Kilat

goh deze meeting lijk me erg vet om te kijken alleen de afstand van Friesland naar belgie :P. Ik denk dat ik toch even een groepje moet samenstellen om daar heen te gaan. Is niks aan om helemaal alleen heen te gaan ;)

Zeker doen en desnoods een hotelletje boeken in de buurt en er een weekendje van maken, zijn er nog die dit doen ;)

Hopelijk tot dan!!!

Dit jaar zal er een pinstriper aanwezig zijn op de meeting.

Hij is bekend onder de naam SENONE en heeft ook al samengewerkt met Ultimate Style.

Enkele voorbeelden van zijn werk kan je bekijken op zijn website

Hij zal die dag ook enkele wagens doen, en je kan hem op voorhand contacteren en dan zal hij die dag uw wagen onder handen nemen of een ander gadget dat je wil laten onder handen nemen.

Zijn mailadres is ook te vinden op de website.

Ik begin er nu tog wel zin in te krijgen duurt nog even maar eerst nog gillenfeld en dan sevenum:P

wordt zeker weer de moeite waard om naar toe te gaan.

ik vond het vorig jaar erg Gaaf!:thumbup:thumbup

is het al September:P:P

heel dat ding is gewoon kick. supervet ook dat het een 'van' uitvoering is:thumbup

de planning is dat dit de 1ste meet is na me corsa verbouwing:thumbup

origineel gepost door Astralfred

origineel gepost door g-astraa

MISCHIEN DAT IK DIT JAAR OOK KOM ALS HET TREFFEN IN OSS NIET DOOR GAAT:D:D:D:D:D

Oss gaat wel door!!!!!!! :swear ja wat is het nu,op hun site staat nog steeds vermeld dat het niet doorgaat,ik weet het niet meer:hmmz

Terug
Naar boven