• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

3rd VAG-OPEL day

He Shibby,

Vette pics genomen. Ik zie ook dat je enkele van die chickies erbij hebt geplaatst. Nice one.

Goed thuis gekomen? Wij ook alleen verlaat. Kadett van mijn maat was net voorbij de grens weer stil komen te staan.

origineel gepost door doncarbon

He Shibby,

Vette pics genomen. Ik zie ook dat je enkele van die chickies erbij hebt geplaatst. Nice one.

Goed thuis gekomen? Wij ook alleen verlaat. Kadett van mijn maat was net voorbij de grens weer stil komen te staan.

ja vssn en ik zijn goed thuis gekomen !

feli met je bekertje :D

He Shibby,

die chicks moeten er gewoon bij haha, was wel weer smakelijk om te zien ;)... whats happened met de kadett ? weer die pool, terugweg geen kalkoenen tegen gekomen, was gezelli vandaag mannen,

greetz

Heb op de terugweg helemaal niemand gezien, stond zelfs nog lang in de file ook. Was kleine 4 uur aan het rijden ongeveer :P maar waren er nou veel mensen van het forum?

Ik zie ook veel foto's van auto's die ik totaal niet heb gezien :hmmz was wel de hele dag aanwezig, was redelijk vroeg daar, stond met mn vec op het pleintje rechts van de dj. Maar er waren zeker vette dingen daar op de meeting , chicks waren er ook :P mooi weer dus wat wil je nog meer.

Was alleen wel wat minder voor een meissie die daar knock-out ging voor de friet tent :thumbdown.

Zal hier ook ne keer reageren se.

We dachten dat we vorig jaar veel wagens hadden, maar dit jaar zijn we gestopt op 430 wagens, dan hebben we de deuren gesloten. Nu was de meeting nogal uitstrekt op de baan, das zeker iets waar we volgend jaar gaan aanwerken om het meer bij elkaar te houden.

Voor ons was het dik geslaagd, schoon (dikke otto's), goe weer.

Ik wil vooral in de eerste plaats de crew bedanken, zonder hun had het nooit gelukt, dikke merci en natuurlijk de juryleden die het niet gemakkelijk hadden.

De opkomst van engelsmannen waren iets minder dan aangekondigd, maar door de tunnelbrand hebben ze allemaal moeten overboeken op de ferry en dan hebben er enkele afgehaakt. Maar ik blijf het toch iets speciaals vinden op een meeting.

Nu gaan we wat bekomen en zal jimson en ik de koppen wel eens bij elkaar steken om een 4de editie uit te werken.

Aan allen bedankt om aanwezig te zijn.

Kadett weer zonder stroom. Als we dachten de dynamo laadt niet goed bij. Hebben de gewoon mazzel gehad dat hij het op de accu heeft kunnen redden. Gelukkig 200m voorbij de grens met nederland stil gevallen. ANWB was er snel bij supper geholpen door die gast. Was een liefhebber van oldtimers vooral Kadett C Coupe. Hebben de accu weer vol gepompt en met hem helemaal mee naar huis gereden om ervoor te zorgen dat hij thuis kwam.

Davey,

Super meeting. Dikke wagens gezien vooral bij VAG

Mooie foto's.:)

Jammer dat er geen meter te rijden is met al die Belgische verlaagde auto's. Airride is zo nep.:sleeping

air-ride zou ik wel retehandig vinden anders in belgie :P al die gaten en kuilen op de snelweg daar en trilde echt uit me stoel af en toe. Wat ben ik dan blij dat we hier goede wegen hebben :P en ik weet niet of het aan mij ligt maar vind dat er af en toe echt gevaarlijke situaties ontstaan, zei de tomtom "neem de afslag" , ga ik de afslag nemen was het zowaar een bij 90 graden bocht meteen en er stond niks aangegeven :wtf.

Volgens mij zat er geen volgorde in de Top 25.

Wat betreft Air-ride in Belgie is geen overbodige luxe. Door heel belgie een vonken regen getrokken door die slechte wegen. Carterbescherming raakte regelmatig de weg. Ben blij dat ik hem eronder heb anders was mijn verchroomde carterpan aan gort gegaan.

Wat betreft Air-ride in Belgie is geen overbodige luxe. Door heel belgie een vonken regen getrokken door die slechte wegen. Carterbescherming raakte regelmatig de weg. Ben blij dat ik hem eronder heb anders was mijn verchroomde carterpan aan gort gegaan.

Ik wilde er ook heen (wegens verslapen na een zware avond maar niet gegaan). Maar zijn de wegen zo slecht dan? Zou met mijn Corsa die maar 3cm van de grond ligt niks worden. Hoever ligt jouw carterbescherming van de grond?

Kan me herinneren 3 jaar geleden vanuit Parijs, langs Brussel naar Antwerpen en zo naar huis. Maar niets gemerkt van slechte wegen. Was wel met een Opel Astra toen.

Carbon zal zeker vet uitzien op jouw auto vooral omdat het goed afsteekt bij het wit.

Voordeel wat ik heb ik kan het zelf dus kost mij alleen het materiaal.

hehe :P heb de auto van mij en van vriend die mee was met mij gevonden tussen een baal foto's.

veccie

normal_P1420304.JPG

jetta mk2 van vriend

normal_P1420305.JPG

hier alvast een bescheiden aandeel van mijn foto's van deze überdikke meeting!

2880169364_df1e3630cf_o.jpg

2880169084_52c3561145_o.jpg

2880168628_9814c0e83d_o.jpg

2880168284_01e84dd1fb_o.jpg

2880167960_c801e2c08f_o.jpg

2879332637_df11997c8e_o.jpg

2880167262_f6d95a5a10_o.jpg

2879332003_fc82bd66fe_o.jpg

2879331753_3d7889a458_o.jpg

2880166406_017d78e7ec_o.jpg

2880166134_6bee3151ac_o.jpg

2880165890_27d742ff32_o.jpg