• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

400 velgen op ebay

Maartuh

Post vaak
Ik kwam het tegen en ik denk ik post het maar even, misschien dat er hier liefhebbers zijn

Ik heb er verder geen verstand van of het echte zijn of niet!

origineel gepost door js 400

deze zijn echt hoor:P

?

Ik weet er niets van en post maar een linkje om anderen die misschien iets zoeken te helpen.

Zag ze in het verleden langskomen voor 1000+ euro, vandaar

Bedoel je het nou sarcastisch of niet? Ik weet het niet namelijk.

nee hoor, nog maar een keer lezen;

2 NEUE ORIGINAL ASCONA/MANTA 400 FELGEN

RONAL 8*15 ET 23

UNBENUTZT

SILBER LACKIERT/OHNE NABENDECKEL

Am 30.11.09 hat der Verkäufer die folgenden Angaben hinzugefügt:

ES STEHEN AUCH NOCH ZWEI NEUE FELGEN 8*15 ET 3

IN SILBER ZUM VERKAUF

BEI INTERESSE EINFACH E-MAIL SENDEN

dus wel degelijk 4 velgen, de 8J's zijn gewild, de ET3 8J's inmiddels ook

Hij is begonnen met 2 en heeft 2 toegevoegd aan de veiling, 2+2 is bij mij nog altijd 4

Maar de titel zegt ook niks over het aantal, specificaties ook niet.

wat moet je in gods naam nou met 400 velgen je kan er maar 4 onder je auto kwijt.of lees ik de topic titel verkeerd.:P:P:P:angel:angel.sorry kon het ff niet laten.leuke velgen deze zouden best wel leuk staan onder mn kadett sedan

origineel gepost door kadettje-89

wat moet je in gods naam nou met 400 velgen je kan er maar 4 onder je auto kwijt.of lees ik de topic titel verkeerd.:P:P:P:angel:angel.sorry kon het ff niet laten.leuke velgen deze zouden best wel leuk staan onder mn kadett sedan

Kadett sedan?? zitten daar dan wielen onder?:puke:puke:puke

haha lol :)

VIND HET WEL EEN GOEIE :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

Terug
Naar boven