Silverspeed
Post veel
origineel gepost door PAASHAAS
origineel gepost door Silverspeed
Hey, ik zou ook wel graag willen komen maar ben nog geen lid van een club of iets.. en mijn veccie is helemaal standaard.. kan ik dan toch nog komen ......
Dat maakt voor geen enkel treffen uit. Maar als je op een paar treffens bent geweest, begin je vanzelf wel met wat kleine dingetjes aan je auto te veranderen
zolang ik genoeg geld zou hebben wel misschien
Heb andere velgen eronder zitten nu (koste mij in totaal 40 euro
) had er eerst van die standaard dingen onder zitten met simpele wieldoppen maar dat vind ik maar niks. En zit er nu ook alweer over te denken de spiegelkappen in kleur te laten spuiten want vind de lichte grijze kleur niet staan bij dat antraciet. Maar ik denk dat ik wel genoeg ideen op zal doen bij die meeting. Ik heb nog niet eens gekeken hoever het precies rijden is voor mij maar dat maakt niet zoveel uit, rijd regelmatig naar Den Haag 
origineel gepost door Silverspeed
Hey, ik zou ook wel graag willen komen maar ben nog geen lid van een club of iets.. en mijn veccie is helemaal standaard.. kan ik dan toch nog komen ......
Dat maakt voor geen enkel treffen uit. Maar als je op een paar treffens bent geweest, begin je vanzelf wel met wat kleine dingetjes aan je auto te veranderen
zolang ik genoeg geld zou hebben wel misschien